Επικεντρωμένος στις αγορές της Αυστρίας, Ελβετίας, Βελγίου και Ολλανδίας είναι ο νέος κύκλος των διαδικτυακών συναντήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας www.mtcgroup.gr και αναμένεται να ολοκληρωθεί σήμερα.
Οι εκπρόσωποι των Δήμων Πάρου, Τήνου, Μήλου, Αμοργού, Ελαφονήσου και Πάργας «συναντούν» από τις 3 Δεκεμβρίου επιλεγμένους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής αγοράς που ενδιαφέρονται για την Ελλάδα προκειμένου να υπάρξει αλληλοενημέρωση για τις διαμορφούμενες, λόγω πανδημίας, τάσεις σε κάθε χώρα ώστε να διευκολυνθούν, κατά το δυνατόν, οι έγκαιρες κρατήσεις που αποτελούν τη βάση για τη διασφάλιση των καλύτερων επιπέδων τιμολογιακής πολιτικής προς όφελος των τοπικών οικονομιών. Παράλληλα γίνονται επαφές και με δημοσιογράφους και bloggers με εξειδίκευση στο τουριστικό ρεπορτάζ για τη δημιουργία ευκαιριών προβολής των προορισμών, πράγμα που θα διευκολύνει την ελκυστικότητα των περιοχών και θα λειτουργήσει συνδυαστικά με το βασικό στόχο των early bookings. Συνολικά αναμένεται να πραγματοποιηθούν 45 συναντήσεις για όλους τους προορισμούς.
Η αρχή των διαδικτυακών συναντήσεων έγινε με την αυστριακή και την ελβετική αγορά με την υποστήριξη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας και προσωπικά της Διευθύντριας κυρίας Ελένης Μελιτά και του κ. Γιάννη Ραφαλιά – Press & Public Relations που στάθηκαν αρωγοί στην προώθηση των συγκεκριμένων προορισμών. Εξ ίσου καθοριστική ήταν και η συμβολή της Υπηρεσίας ΕΟΤ BENELUX και προσωπικά της Διευθύντριας κυρίας Ελένης Σκαρβέλη για τη δεύτερη φάση των συναντήσεων με τη βελγική και ολλανδική αγορά που είναι σε εξέλιξη και σημειώνουν ιδιαίτερη επιτυχία.
Οι εκπρόσωποι των Δήμων Πάρου, Τήνου, Μήλου, Αμοργού, Ελαφονήσου και Πάργας «συναντούν» από τις 3 Δεκεμβρίου επιλεγμένους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής αγοράς που ενδιαφέρονται για την Ελλάδα προκειμένου να υπάρξει αλληλοενημέρωση για τις διαμορφούμενες, λόγω πανδημίας, τάσεις σε κάθε χώρα ώστε να διευκολυνθούν, κατά το δυνατόν, οι έγκαιρες κρατήσεις που αποτελούν τη βάση για τη διασφάλιση των καλύτερων επιπέδων τιμολογιακής πολιτικής προς όφελος των τοπικών οικονομιών. Παράλληλα γίνονται επαφές και με δημοσιογράφους και bloggers με εξειδίκευση στο τουριστικό ρεπορτάζ για τη δημιουργία ευκαιριών προβολής των προορισμών, πράγμα που θα διευκολύνει την ελκυστικότητα των περιοχών και θα λειτουργήσει συνδυαστικά με το βασικό στόχο των early bookings. Συνολικά αναμένεται να πραγματοποιηθούν 45 συναντήσεις για όλους τους προορισμούς.
Η αρχή των διαδικτυακών συναντήσεων έγινε με την αυστριακή και την ελβετική αγορά με την υποστήριξη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας και προσωπικά της Διευθύντριας κυρίας Ελένης Μελιτά και του κ. Γιάννη Ραφαλιά – Press & Public Relations που στάθηκαν αρωγοί στην προώθηση των συγκεκριμένων προορισμών. Εξ ίσου καθοριστική ήταν και η συμβολή της Υπηρεσίας ΕΟΤ BENELUX και προσωπικά της Διευθύντριας κυρίας Ελένης Σκαρβέλη για τη δεύτερη φάση των συναντήσεων με τη βελγική και ολλανδική αγορά που είναι σε εξέλιξη και σημειώνουν ιδιαίτερη επιτυχία.