Thursday, 21 November 2024, 21:05

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Υπόγειο χώρο στάθμευσης στη λεγόμενη «πλατεία ΚΤΕΛ» στα Τρίκαλα

    Υπόγειο χώρο στάθμευσης στη λεγόμενη «πλατεία ΚΤΕΛ» στα Τρίκαλα

    Πρόκειται για μια έκταση 1.591,83 τ.μ. που παραχωρήθηκε με μίσθωση από την ΕΤΑΔ (Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου) στον Δήμο, μετά από αίτημά του και την ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της ΕΤΑΔ, στην 620/02.12.2020 συνεδρίασή του.

    Το πλάνο της κατασκευής υπόγειου χώρου στάθμευσης ξεκίνησε πριν περίπου 10 χρόνια, με την παράλληλη εκπόνηση μιας πρώτης προμελέτης, όμως δεν προχώρησε η υλοποίηση των σχεδίων. Ο Δήμος Τρικκαίων επανήλθε με σειρά αιτημάτων το 2019 και το 2020 προς την ΕΤΑΔ, για να διευθετήσει το θέμα και να δημιουργήσει σύγχρονες υποδομές στάθμευσης στα Τρίκαλα.

    Σύμφωνα με το αίτημά του, ο Δήμος θα μπορεί να δημιουργήσει

    - υπόγειο χώρο στάθμευσης για τουλάχιστον 128 αυτοκίνητα σε 2 επίπεδα
    - διαμορφωμένη πλατεία
    - βοηθητικές δραστηριότητες όπως αναψυκτήριο.

    Η πρόβλεψη της μίσθωσης αφορά τα επόμενα 40 χρόνια, με τα επί μέρους στοιχεία να συζητώνται και να αποφασίζονται αναλυτικότερα από τις δύο πλευρές.

    Με τον συγκεκριμένο υπόγειο χώρο στάθμευσης και τον υπαίθριο χώρο επί της οδού Κανούτα, ο Δήμος αναζητά ουσιαστικές λύσεις με επενδυτές για την κατασκευή των πάρκινγκ. Σε συνδυασμό με την ελεγχόμενη στάθμευση, το κυκλοφοριακό και η στάθμευση στα Τρίκαλα θα μπουν σε τροχιά επίλυσης, με έργα και δράσεις που ωφελούν την κοινωνία και διευθετούν προβλήματα.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη