Με μια απλή συσκευή, χάρη στο Δήμο Τρικκαίων και την e-trikala ΑΕ, πολίτες που έχουν ανάγκη και επιλεγέντες ωφελούμενοι/ες του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» θα μπορούν να επικοινωνούν άμεσα με εκπαιδευμένο προσωπικό, για την παροχή υποστήριξης και, αν χρειαστεί, βοήθειας.
Πώς λειτουργεί
Το σύστημα λειτουργεί με δύο συσκευές. Μία συσκευή υποστήριξης (NOVO), που τοποθετείται στο σπίτι των ενδιαφερομένων και μία «έξυπνη» συσκευή χειρός (με «κουμπί πανικού»).
Μόλις ο ενδιαφερόμενος/η πατήσει συγκεκριμένο κουμπί, άμεσα καλείται το τηλεφωνικό κέντρο, που επικοινωνεί με τον πολίτη.
Τι παρέχει
Στο τηλεφωνικό κέντρο, υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό, ικανό να παράσχει ψυχολογική υποστήριξη αλλά και άλλη βοήθεια, αν χρειαστεί. Συγκεκριμένα, ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός θα συζητήσει με τον καλούντα και θα διερευνήσει, εάν χρειάζεται
- να παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη,
- να ειδοποιήσει πρόσθετη βοήθεια (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Άμεση Δράση),
- να καλέσει συγγενείς ή εθελοντές που θα έχουν ήδη καταγραφεί,
- να συντονίσει πιθανή απαιτούμενη αποστολή φαρμάκων ή ειδών πρώτης ανάγκης.
Ποιους αφορά
Η υπηρεσία απευθύνεται σε απομονωμένα, μοναχικά άτομα, ιδίως αν πλήττονται από τον κορονοϊό ή από τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.
Πώς το αποκτούμε
Για να δηλώσει το ενδιαφέρον του κάποιος/α θα πρέπει να καλέσει τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών (2431020000) του Δήμου Τρικκαίων και να ενημερώσει για το αίτημα, τις συγκεκριμένες ανάγκες και συνθήκες διαβίωσης.
Ποιοι συνεργάστηκαν
Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. για άλλη μια φορά την περίοδο της καραντίνας, συνεργάστηκαν για να προσφέρουν εξειδίκευση, επιστημονική υπηρεσία και ασφάλεια σε τρικαλινούς/ες.
Για τη λειτουργία της υπηρεσίας συνεργάστηκαν, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Τεχνολογίας & Ανθρώπινων Πόρων, η εταιρεία Legrand (παροχή εξοπλισμού) και η Γνώμων Πληροφορική Α.Ε.
Πώς λειτουργεί
Το σύστημα λειτουργεί με δύο συσκευές. Μία συσκευή υποστήριξης (NOVO), που τοποθετείται στο σπίτι των ενδιαφερομένων και μία «έξυπνη» συσκευή χειρός (με «κουμπί πανικού»).
Μόλις ο ενδιαφερόμενος/η πατήσει συγκεκριμένο κουμπί, άμεσα καλείται το τηλεφωνικό κέντρο, που επικοινωνεί με τον πολίτη.
Τι παρέχει
Στο τηλεφωνικό κέντρο, υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό, ικανό να παράσχει ψυχολογική υποστήριξη αλλά και άλλη βοήθεια, αν χρειαστεί. Συγκεκριμένα, ψυχολόγος ή κοινωνικός λειτουργός θα συζητήσει με τον καλούντα και θα διερευνήσει, εάν χρειάζεται
- να παράσχει συμβουλευτική υποστήριξη,
- να ειδοποιήσει πρόσθετη βοήθεια (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Άμεση Δράση),
- να καλέσει συγγενείς ή εθελοντές που θα έχουν ήδη καταγραφεί,
- να συντονίσει πιθανή απαιτούμενη αποστολή φαρμάκων ή ειδών πρώτης ανάγκης.
Ποιους αφορά
Η υπηρεσία απευθύνεται σε απομονωμένα, μοναχικά άτομα, ιδίως αν πλήττονται από τον κορονοϊό ή από τα μέτρα προστασίας για τον κορονοϊό.
Πώς το αποκτούμε
Για να δηλώσει το ενδιαφέρον του κάποιος/α θα πρέπει να καλέσει τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών (2431020000) του Δήμου Τρικκαίων και να ενημερώσει για το αίτημα, τις συγκεκριμένες ανάγκες και συνθήκες διαβίωσης.
Ποιοι συνεργάστηκαν
Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. για άλλη μια φορά την περίοδο της καραντίνας, συνεργάστηκαν για να προσφέρουν εξειδίκευση, επιστημονική υπηρεσία και ασφάλεια σε τρικαλινούς/ες.
Για τη λειτουργία της υπηρεσίας συνεργάστηκαν, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Τεχνολογίας & Ανθρώπινων Πόρων, η εταιρεία Legrand (παροχή εξοπλισμού) και η Γνώμων Πληροφορική Α.Ε.