η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Άννα Καλογεροπούλου, παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το νέο έτος, στην συνεδρίαση της διαπαραταξιακής επιτροπής τουρισμού που έγινε με τηλεδιάσκεψη.
Το σχέδιο αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας, θα εστιάζει στα ψηφιακά μέσα και στις θεματικές μορφές του τουρισμού. Συγχρόνως θα επιδιώκει και σχετικές συνέργειες.
Κατατέθηκαν διάφορες απόψεις, ενώ έγινε και ο απολογισμός της χρονιάς που φεύγει.
Οι πυλώνες στους οποίους εργάζεται η ομάδα Τουρισμού, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αυτό το διάστημα είναι οι εξής:
– Ο προγραμματισμός των δράσεων της τουριστικής προβολής για το 2021.
– Ο σχεδιασμός στρατηγικού marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
– Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Περιφερειακού Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού (DMS) τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά και η δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού (DMO).
Συζητήθηκαν και η ίδρυση τοπικών Παρατηρητηρίων Τουρισμού, καθώς και η λειτουργία και η ανάπτυξη των info kiosk.
Το σχέδιο αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας, θα εστιάζει στα ψηφιακά μέσα και στις θεματικές μορφές του τουρισμού. Συγχρόνως θα επιδιώκει και σχετικές συνέργειες.
Κατατέθηκαν διάφορες απόψεις, ενώ έγινε και ο απολογισμός της χρονιάς που φεύγει.
Οι πυλώνες στους οποίους εργάζεται η ομάδα Τουρισμού, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αυτό το διάστημα είναι οι εξής:
– Ο προγραμματισμός των δράσεων της τουριστικής προβολής για το 2021.
– Ο σχεδιασμός στρατηγικού marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
– Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Περιφερειακού Συστήματος Διαχείρισης Προορισμού (DMS) τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά και η δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης του Προορισμού (DMO).
Συζητήθηκαν και η ίδρυση τοπικών Παρατηρητηρίων Τουρισμού, καθώς και η λειτουργία και η ανάπτυξη των info kiosk.