Αργυρό βραβείο στον ΕΟΤ και την καμπάνια του στο Twitter στα Social Media Awards 2020.
Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ στο Twitter, υλοποιήθηκε με τη βοήθεια της Httpool Hellas και περιλαμβάνει επτά ταξιδιωτικά βίντεο υπό τον τίτλο «Greece Αlways in Season» που προβλήθηκαν σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της διαφημιστικής εκστρατείας, καταγράφηκαν 56 εκατομμύρια εμφανίσεις, 31,5 εκατομμύρια θεάσεις των βίντεο, με πολύ υψηλά ποσοστά «engagement» των χρηστών και CPV: 0,0038.
Τα Social Media Awards, διοργανώνονται από την Boussias Communications και είναι ο μεγαλύτερος ετήσιος διαγωνισμός της Ελλάδας, που αναδεικνύει τις καλύτερες καμπάνιες στα social media.
Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ στο Twitter, υλοποιήθηκε με τη βοήθεια της Httpool Hellas και περιλαμβάνει επτά ταξιδιωτικά βίντεο υπό τον τίτλο «Greece Αlways in Season» που προβλήθηκαν σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της διαφημιστικής εκστρατείας, καταγράφηκαν 56 εκατομμύρια εμφανίσεις, 31,5 εκατομμύρια θεάσεις των βίντεο, με πολύ υψηλά ποσοστά «engagement» των χρηστών και CPV: 0,0038.
Τα Social Media Awards, διοργανώνονται από την Boussias Communications και είναι ο μεγαλύτερος ετήσιος διαγωνισμός της Ελλάδας, που αναδεικνύει τις καλύτερες καμπάνιες στα social media.