Η World Travel Market Virtual αποτέλεσε μια από τις πιο σοβαρές προσπάθειες επικοινωνίας της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς από την έναρξη της πανδημίας.
Στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής της Θεσσαλονίκης και της αναγκαιότητας προσαρμογής όλων στις απαιτήσεις της νέας εποχής, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ έδωσε το «παρών», συμμετέχοντας σε διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις.
Σε αυτές αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη της Θεσσαλονίκης, και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στις επαγγελματικές συναντήσεις συμμετείχε εκπρόσωπος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα για τη Θεσσαλονίκη από την ABTA (the Association of British Travel Agents ) καθώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ψάχνουν για νέους προορισμούς και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό – πρόκληση.
Στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής της Θεσσαλονίκης και της αναγκαιότητας προσαρμογής όλων στις απαιτήσεις της νέας εποχής, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ έδωσε το «παρών», συμμετέχοντας σε διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις.
Σε αυτές αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη της Θεσσαλονίκης, και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στις επαγγελματικές συναντήσεις συμμετείχε εκπρόσωπος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα για τη Θεσσαλονίκη από την ABTA (the Association of British Travel Agents ) καθώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ψάχνουν για νέους προορισμούς και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό – πρόκληση.