Η ZeniΘ βραβεύτηκε στην κατηγορία Sponsorships για το My Energy Run, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της χορηγίας για το Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης «Μέγας Αλέξανδρος» 2019. Με στόχο να μετατραπεί ο ημιμαραθώνιος στο μεγαλύτερο νυχτερινό αθλητικό πάρτι της πόλης, δίνοντας κίνητρο στο κοινό για να να δώσει όλη του την ενέργεια, η ZeniΘ δημιούργησε το My Energy Run. Μέσω αυτού, οι συμμετέχοντες ανταγωνίζονταν ο ένας τον άλλο για να «παράξουν» όσον το δυνατόν περισσότερη ενέργεια και να διεκδικήσουν τη συμμετοχή τους στον εμβληματικό Marathon de Paris 2020. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη ενέργεια η ZeniΘ δημιούργησε μία ειδική εφαρμογή η οποία μπορούσε να μετατρέψει την κινητική ενέργεια σε κιλοβάτ (kW).
Η βράβευση στην κατηγορία Brands & Experiences αφορά την καμπάνια Living with Energy Efficiency της ZeniΘ, για την οποία κατασκευάστηκε ένα ξεχωριστό Activation Room στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2019 για να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τη σωστή χρήση της ενέργειας, ενημερώνοντάς τους για το πως μπορούν να αποφύγουν τη σπατάλη της. Μπαίνοντας στο χώρο του περιπτέρου της εταιρείας, το κοινό ακολουθούσε μια διαδραστική διαδρομή με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος που το καθένα πρόβαλλε ξεχωριστό περιεχόμενο με συμβουλές και έξυπνους τρόπους για να κάνουμε τη ζωή μας ενεργειακά αποδοτική. H εμπειρία ολοκληρωνόταν με την συμμετοχή του κοινού σε διαγωνισμό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, Smart Fortwo, απαντώντας σε μία σύντομη ερώτηση σχετικά με το Living with Energy Efficiency.
Η αποδοχή των δύο δράσεων από τους καταναλωτές ήταν εντυπωσιακή. Στο My Energy Run πήραν μέρος περισσότεροι από 1.500 συμμετέχοντες κάθε ηλικίας, ξεπερνώντας σχεδόν τη μέγιστη δυναμικότητα του μηχανισμού. Παράλληλα, την εμπειρία του Αctivation Room του Living with Energy Efficiency της ZeniΘ έζησαν περίπου 5.000 επισκέπτες, ενώ στο διαγωνισμό για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο συμμετείχαν 7.400 άτομα.
Η βράβευση στην κατηγορία Brands & Experiences αφορά την καμπάνια Living with Energy Efficiency της ZeniΘ, για την οποία κατασκευάστηκε ένα ξεχωριστό Activation Room στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2019 για να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τη σωστή χρήση της ενέργειας, ενημερώνοντάς τους για το πως μπορούν να αποφύγουν τη σπατάλη της. Μπαίνοντας στο χώρο του περιπτέρου της εταιρείας, το κοινό ακολουθούσε μια διαδραστική διαδρομή με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος που το καθένα πρόβαλλε ξεχωριστό περιεχόμενο με συμβουλές και έξυπνους τρόπους για να κάνουμε τη ζωή μας ενεργειακά αποδοτική. H εμπειρία ολοκληρωνόταν με την συμμετοχή του κοινού σε διαγωνισμό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, Smart Fortwo, απαντώντας σε μία σύντομη ερώτηση σχετικά με το Living with Energy Efficiency.
Η αποδοχή των δύο δράσεων από τους καταναλωτές ήταν εντυπωσιακή. Στο My Energy Run πήραν μέρος περισσότεροι από 1.500 συμμετέχοντες κάθε ηλικίας, ξεπερνώντας σχεδόν τη μέγιστη δυναμικότητα του μηχανισμού. Παράλληλα, την εμπειρία του Αctivation Room του Living with Energy Efficiency της ZeniΘ έζησαν περίπου 5.000 επισκέπτες, ενώ στο διαγωνισμό για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο συμμετείχαν 7.400 άτομα.