Tuesday, 26 November 2024, 06:13

Αθήνα: 8°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Autohellas: Συνεχίζει κερδοφόρα και στο τρίτο τρίμηνο

    Autohellas: Συνεχίζει κερδοφόρα και στο τρίτο τρίμηνο

    «H Autohellas για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ανθεκτική σε περίοδο πρωτόγνωρης κρίσης για τον τουρισμό και την οικονομία. Η συμπληρωματικότητα των τριών πυλώνων εργασιών που στηρίζεται ο Όμιλος αλλά και η αποτελεσματικότητα των στελεχών μας και της οργάνωσής μας σε γρήγορες αναγκαίες προσαρμογές για άλλη μια φορά μας στηρίζουν και μας δίνουν τη δυνατότητα να έχουμε κερδοφόρο αποτέλεσμα παρά τις συνθήκες».

    Αυτό δηλώνει ο αντιπρόεδρος του ΔΣ και διευθύνων σύμβουλος της Autohellas, κος Ευτύχιος Βασιλάκης με αφορμή τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου της εταιρείας.

    Κατά το 3ο τρίμηνο 2020, που λόγω εποχικότητας είναι πάντα το πιο σημαντικό στην διαμόρφωση της κερδοφορίας, η Autohellas κατέγραψε Πωλήσεις σε ενοποιημένο επίπεδο €149.2.εκ. μειωμένες κατά 7% από το 2019, EBITDA ύψους €43.8εκ. και Κέρδη μετά φορών €12,1εκ. μειωμένα κατά 46% από το 2019. Η προσθήκη της δραστηριότητας του τρίτου τρίμηνου οδήγησε το εννεάμηνο στα €360.6εκ. πωλήσεις, το EBITDA στα €101.5εκ. και τα Κέρδη μετά φόρων στα €13.2εκ. μειωμένα κατά 67% από το 2019.

    Η μερική αποκατάσταση των τουριστικών αφίξεων ενεργοποίησε τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που κινήθηκαν ωστόσο σε επίπεδο εσόδων σημαντικά χαμηλότερο από το 2019 και αντίστοιχο των τουριστικών αφίξεων ακόμη και για το περιορισμένο διάστημα της ενεργής τουριστικής περιόδου (δηλαδή μετά τις 15/7). Αντίθετα, ο κλάδος των μακροχρόνιων μισθώσεων εμφάνισε συνολικά αύξηση, παρά το διάστημα του lockdown που κόστισε σε νέες μισθώσεις μετριάζοντας έτσι την απώλεια στο συνολικό κύκλο εργασιών από ενοικιάσεις.

    Στο 3ο τρίμηνο 2020 οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εμφάνισαν σημαντική αύξηση, ενισχύοντας τόσο τις ταμειακές ροές όσο και τα αποτελέσματα του Ομίλου, δεδομένου ότι η εταιρεία έπρεπε να διαχειριστεί τον ενεργό στόλο της προσαρμοσμένη στις μειωμένες τουριστικές αφίξεις.

    Ο κλάδος της εμπορίας καινούργιων αυτοκινήτων στο 3ο τρίμηνο του έτους επέστρεψε στην κανονικότητα, καταγράφοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 7,5% με τη ζήτηση από ιδιώτες να ανακάμπτει σημαντικά και με τις εισαγωγικές εταιρείες (χονδρική) αλλά και τη λιανική του Ομίλου να σημειώνουν πολύ καλές επιδόσεις συνεχίζοντας την δυναμική του 2019, τόσο σε μερίδια αγοράς όσο και σε κερδοφορία.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος κατά το 9μηνο 2020 πέτυχε σημαντική βελτίωση των καθαρών ταμιακών ροών με αποτέλεσμα ο καθαρός δανεισμός να είναι μειωμένος κατά €54.4εκ από τις αρχές του 2020 αλλά και η διαθέσιμη ρευστότητα να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

    Ο Όμιλος από την αρχή της κρίσης λόγω Covid-19 μέχρι και σήμερα, συνεχίζει την προσπάθεια για τον περιορισμό των λειτουργικών δαπανών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει η Πολιτεία και λαμβάνοντας μέτρα προστασίας τόσο για τους εργαζομένους όσο και για τους πελάτες του.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη