Thursday, 21 November 2024, 22:48

Αθήνα: 16°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα η επένδυση της Volkswagen στην Αστυπάλαια

    Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα η επένδυση της Volkswagen στην Αστυπάλαια

    Για ψήφο εμπιστοσύνης στις αναπτυξιακές προοπτικές της Ελλάδας αλλά και στη σοβαρότητα αυτής της κυβέρνησης, στη δυνατότητά της να κάνει πράξη ένα σύνθετο έργο έκανε λόγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφερόμενος στο μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στην Ελληνική Δημοκρατία και της Volkswagen AG για την πράσινη επένδυση «Smart & Sustainable Island» της εταιρείας στην Αστυπάλαια.

    «Η Αστυπάλαια μπορεί και θα γίνει μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, όχι μόνο σε εθνικό αλλά επίσης σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο. Μπορεί να δώσει το παράδειγμα για το πώς μικρές κοινότητες είναι ικανές να επωφεληθούν από την αντιμετώπιση παλιών προβλημάτων με νέες λύσεις», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

    «Η απόφαση της Volkswagen να έρθει στην Ελλάδα για την υλοποίηση αυτού του έργου αποτελεί επίσης ψήφο εμπιστοσύνης στις αναπτυξιακές προοπτικές της Ελλάδας αλλά και στη σοβαρότητα αυτής της κυβέρνησης, στη δυνατότητά της να κάνει πράξη ένα σύνθετο έργο.

    Όπως γνωρίζετε πριν από έναν μήνα η Microsoft ανακοίνωσε έργο αξίας 1 δισεκατομμυρίου για την ανάπτυξη data centers στην Αθήνα. Η Pfizer έχει αποφασίσει να εγκαταστήσει έναν από τους ψηφιακούς κόμβους της στη Θεσσαλονίκη. Μόλις χθες η μεγάλη αμερικανική εταιρεία Digital Realty ανακοίνωσε την απόκτηση της Lamda Hellix, που είναι η μεγαλύτερη διαχειρίστρια data centers στην Ελλάδα. Όλα αυτά δείχνουν μία επανατοποθέτηση της Ελλάδας, ως μίας χώρας που δεν βασίζεται μόνο στα παραδοσιακά φυσικά πλεονεκτήματά της -όπως ο τουρισμός- ή στην γεωγραφική θέση της, αλλά πραγματικά αγκαλιάζει το μέλλον. Και όταν μιλάμε για το μέλλον αναφερόμαστε στην καινοτομία και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και πιστεύω αυτό το έργο εμπεριέχει όλα αυτά τα συστατικά της στρατηγικής μας», τόνισε στην τοποθέτησή του ο Πρωθυπουργός.

    Ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε και τους σημαντικούς πυλώνες του έργου:

    Ο πρώτος είναι η έξυπνη κινητικότητα. Τα συμβατικά λεωφορεία θα αντικατασταθούν από ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα λειτουργούν όπως χρειάζεται, δηλαδή με ευελιξία και σε όλη την περιφέρεια του νησιού. Θα συνδυάζουν και νέες, έξυπνες υπηρεσίες: Διαμοιραζόμενη μεταφορά, οχήματα κατά παραγγελία και την υπηρεσία της μικρο-κινητικότητας. Αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται όλοι μας να διαθέτουμε όχημα. Μπορούμε να μοιραζόμαστε οχήματα. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να περιοριστεί και ο αριθμός των οχημάτων που κυκλοφορούν στο νησί. Όπως είπε ο Herbert μάλιστα, μπορεί ο αριθμός να μειωθεί κατά το ένα τρίτο.

    Ο δεύτερος πυλώνας -που είναι και ο πιο ριζοσπαστικός- είναι το σχέδιο αντικατάστασης όλων των συμβατικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικά. Τόσο τα ιδιωτικά όσο και τα δημόσια. Θα μας χρειαστούν περίπου 1.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ενώ θα διαμορφωθεί και ένα πλαίσιο πολύ ελκυστικών κινήτρων, για να ενθαρρύνουμε τους πολίτες της Αστυπάλαιας να κάνουν τη μετάβαση αυτή.

    Ο τρίτος πυλώνας είναι η δημιουργία των απαραίτητων υποδομών. Η έξυπνη κινητικότητα δεν σημαίνει απλά αντικατάσταση των συμβατικών οχημάτων με έξυπνα οχήματα. Απαιτείται και το λογισμικό για την διασύνδεση και απαιτούνται φυσικά οι σταθμοί φόρτισης. Ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να διασφαλιστεί πως η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές. Και εδώ έγκειται το κομμάτι της δικής μας δέσμευσης, να διασφαλίσουμε ότι η πράσινη ενέργεια θα είναι διαθέσιμη σε αφθονία για να τροφοδοτήσει την ηλεκτροκίνηση του μέλλοντος.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη