Friday, 22 November 2024, 15:52

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Στόχος μας να ενισχύσουμε το brand της Ελλάδας ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού

    Στόχος μας να ενισχύσουμε το brand της Ελλάδας ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού

    Προγραμματισμένη επίσκεψη στο Ηράκλειο και τη Χερσόνησο της Κρήτης πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, μαζί με τη Γενική Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, κα. Βίκυ Λοΐζου, συνοδευόμενοι από τον Βουλευτή Ηρακλείου κ. Μάξιμο Σενετάκη.

    Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο νομό Ηρακλείου, ο συναντήθηκαν με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, τον Δήμαρχο Ηρακλείου, κ. Βασίλη Λαμπρινό, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ανατολικής Κρήτης, κ. Χαλκιαδάκη Νίκο και το Διοικητικό Συμβούλιο, τον Πρύτανη του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Νίκο Κατσαράκη και τον Δήμαρχο Χερσονήσου, κ. Γιάννη Σέγκο.

    Στις συναντήσεις με τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού αναλύθηκαν οι επιπτώσεις της πανδημίας στον τουρισμό στην περιφερειακή ενότητα Ηρακλείου, ενώ ο Υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις προτάσεις του Υπουργείου για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης στην κατεύθυνση της δημιουργίας ενός νέου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης.

    Ο Υφυπουργός Τουρισμού παρευρέθηκε στη βράβευση εργαζομένων που πραγματοποίησε, σε ειδική εκδήλωση, ο Σύνδεσμος Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης με πρωτοβουλία του Προέδρου του, κ. Μιχάλη Βλατάκη.

    Τόνισε ότι: «ο τουρισμός δεν θα μπορούσε να ανοίξει χωρίς τη στήριξη των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Η εφαρμογή και η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων έγινε από τους ανθρώπους του τουρισμού και οφείλουμε σε όλους αυτούς ένα μεγάλο ευχαριστώ».

    Ο Μάνος Κόνσολας συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη με τους Προέδρους των Εργοδοτικών Τουριστικών Φορέων της Κρήτης.

    Τόνισε ότι πρέπει να κρατήσουμε τρία θετικά στοιχεία από την φετινή προβληματική και δύσκολη τουριστική περίοδο που είναι η πολύ καλή επίδοση στην εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων, ο μικρός αριθμός κρουσμάτων στα ξενοδοχεία και η άψογη διαχείρισή τους και απόλυτη ικανοποίηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των επισκεπτών μας από την υγειονομική ασφάλεια.

    Επίσης, ανέφερε ότι και το 2021 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό μας, θέτοντας ως στόχο την ενίσχυση του brand της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού.

    Αυτός ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί με 4 τρόπους, όπως ανέφερε:

    1ον: Κοινά ευρωπαϊκά πρωτόκολλα για τον τουρισμό, τα τεστ, τις μεταφορές. Η ίδια η Ε.Ε. πρέπει να αντιληφθεί ότι η υιοθέτηση διαφορετικών κανόνων από κάθε χώρα υπονομεύει τον τουρισμό. Η ανυπαρξία αυτών των κανόνων, θέτει σε πίεση τη χώρα μας αλλά και τους επαγγελματίες του τουρισμού από τους tour operators, που ελλείψει άλλων κανόνων επιβάλλουν τους δικούς τους.

    2ον: Rapid test σε όσους ταξιδεύουν, αλλά και σε όσους εισέρχονται στη χώρα. Όσοι αρνούνται αυτό που λέμε έστω και στοιχειώδες υγειονομικό πιστοποιητικό, πρέπει να ξέρουν ότι αυτός που ταξιδεύει πλέον, αυτός που θέλει να κάνει διακοπές έχει ως πρώτο ζητούμενο την ασφάλεια.

    3ον: Βελτίωση και επικαιροποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, να αντλήσουμε συμπεράσματα από τη φετινή χρονιά και να προχωρήσουμε σε βελτιωτικές παρεμβάσεις για το τι πρέπει να αλλάξουμε, να αναθεωρήσουμε ή να προσθέσουμε στα υγειονομικά πρωτόκολλα.

    4ον: Ενίσχυση ακόμα περισσότερο των δομών υγείας στις τουριστικές περιοχές.
    Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο Μάνος Κόνσολας: «Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα: το κριτήριο, πλέον, είναι η ασφάλεια. Μια χώρα που θα επιβάλλει κανόνες ασφάλειας για όλους, θα έχει πλεονέκτημα».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη