Ο Δήμος Ηρακλείου υλοποιεί στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ που στηρίζεται σε ένα νέο «αφήγημα», «Heraklion, where Crete Begins» - «Ηράκλειο, εδώ που ξεκινάει η Κρήτη», το οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει περιγραφή των ταξιδιωτικών εμπειριών που θα αποκομίσει ο επισκέπτης της πόλης και επιχειρηματολογία για τους λόγους που αξίζει να επισκεφτεί κανείς το Ηράκλειο.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του δήμου, με το να αναδείξει το Ηράκλειο όλο τον πλούτο επιλογών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες του, ουσιαστικά ωριμάζει ως προορισμός για city breaks και θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή του.«Η σύγχρονη πλευρά του Ηρακλείου δεν περιορίζεται σε μία στενά τουριστική-ταξιδιωτική θεματολογία, ούτε εξαντλείται στο μνημειακό πλούτο της πόλης.
Η συζήτηση για το Ηράκλειο εμπλουτίζεται με το lifestyle που πρεσβεύουν το Ηράκλειο και η Κρήτη, δηλ. τον ιδιαίτερο τρόπο και στάση ζωής των Κρητικών που θα βιώσουν και οι επισκέπτες της πόλης», σημειώνεται στην ανακοίνωση.Το επικοινωνιακό υλικό, το οποίο βρίσκεται στο τυπογραφείο, αποτελείται από ένα 40σέλιδο γενικό έντυπο για την πόλη και την ενδοχώρα, σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, ρωσικά, ιταλικά) και επιπλέον έναν χάρτη πόλης με διαδρομές περιήγησης εντός των τειχών και με αναφορά στα σημαντικότερα μνημεία που συναντά ο επισκέπτης στην περιήγησή του μέσα στην πόλη.
Ο χάρτης, μάλιστα, θα διατεθεί δωρεάν σε όλα τα ξενοδοχεία του Ηρακλείου, ενώ αποτελεί το βασικό υπόβαθρο για την ενημέρωση των επισκεπτών από το INFO POINT. Επίσης, στο υλικό συμπεριλαμβάνεται και ένα 40σέλιδο έντυπο αποκλειστικά για την ενετική οχύρωση του Ηρακλείου, σε ελληνικά και αγγλικά.Το σύνολο του υπό έκδοση επικοινωνιακού υλικού θα διατεθεί σε τουριστικούς πράκτορες, ενώ αποτελεί υλικό που ταξιδεύει το Ηράκλειο ανά τον κόσμο με τους απλούς επισκέπτες ή συμμετέχοντες σε συνέδρια, ή εκπαιδευτικά προγράμματα αλλά και τους επίσημους προσκεκλημένους του δήμου.
Όπως δήλωσε σχετικά ο αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Τουρισμού, Γιώργος Σισαμάκης, «παρά το γεγονός ότι η φετινή τουριστική περίοδος ήταν δύσκολη, εμείς προχωράμε στον σχεδιασμό μας για την ανανέωση της τουριστικής εικόνας του Ηρακλείου, με σειρά δράσεων και ενεργειών που έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση του brand της πόλεως και την ανάδειξη της ξεχωριστής δυναμικής της».
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του δήμου, με το να αναδείξει το Ηράκλειο όλο τον πλούτο επιλογών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες του, ουσιαστικά ωριμάζει ως προορισμός για city breaks και θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή του.«Η σύγχρονη πλευρά του Ηρακλείου δεν περιορίζεται σε μία στενά τουριστική-ταξιδιωτική θεματολογία, ούτε εξαντλείται στο μνημειακό πλούτο της πόλης.
Η συζήτηση για το Ηράκλειο εμπλουτίζεται με το lifestyle που πρεσβεύουν το Ηράκλειο και η Κρήτη, δηλ. τον ιδιαίτερο τρόπο και στάση ζωής των Κρητικών που θα βιώσουν και οι επισκέπτες της πόλης», σημειώνεται στην ανακοίνωση.Το επικοινωνιακό υλικό, το οποίο βρίσκεται στο τυπογραφείο, αποτελείται από ένα 40σέλιδο γενικό έντυπο για την πόλη και την ενδοχώρα, σε πέντε γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, ρωσικά, ιταλικά) και επιπλέον έναν χάρτη πόλης με διαδρομές περιήγησης εντός των τειχών και με αναφορά στα σημαντικότερα μνημεία που συναντά ο επισκέπτης στην περιήγησή του μέσα στην πόλη.
Ο χάρτης, μάλιστα, θα διατεθεί δωρεάν σε όλα τα ξενοδοχεία του Ηρακλείου, ενώ αποτελεί το βασικό υπόβαθρο για την ενημέρωση των επισκεπτών από το INFO POINT. Επίσης, στο υλικό συμπεριλαμβάνεται και ένα 40σέλιδο έντυπο αποκλειστικά για την ενετική οχύρωση του Ηρακλείου, σε ελληνικά και αγγλικά.Το σύνολο του υπό έκδοση επικοινωνιακού υλικού θα διατεθεί σε τουριστικούς πράκτορες, ενώ αποτελεί υλικό που ταξιδεύει το Ηράκλειο ανά τον κόσμο με τους απλούς επισκέπτες ή συμμετέχοντες σε συνέδρια, ή εκπαιδευτικά προγράμματα αλλά και τους επίσημους προσκεκλημένους του δήμου.
Όπως δήλωσε σχετικά ο αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Τουρισμού, Γιώργος Σισαμάκης, «παρά το γεγονός ότι η φετινή τουριστική περίοδος ήταν δύσκολη, εμείς προχωράμε στον σχεδιασμό μας για την ανανέωση της τουριστικής εικόνας του Ηρακλείου, με σειρά δράσεων και ενεργειών που έχουν ως στόχο την ενδυνάμωση του brand της πόλεως και την ανάδειξη της ξεχωριστής δυναμικής της».