Saturday, 23 November 2024, 05:57

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνάντηση Θεοχάρη με Σύνδεσμο Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας

    Συνάντηση Θεοχάρη με Σύνδεσμο Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας

    Στη συνάντηση που αφορούσε στα τρέχοντα ζητήματα του Ελληνικού Ιαματικού Τουρισμού συμμετείχαν ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδας (ΣΔΙΠΕ) και δήμαρχος Κύθνου Σταμάτης Γαρδέρης και ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Μάρκος Δανάς.

    Συζητήθηκαν και αναλύθηκαν σε βάθος τόσο η σημερινή κατάσταση στην εποχή του κορωνοϊού, όσο και οι δράσεις που απαιτούνται να γίνουν στη συνέχεια. Βάρος δόθηκε στη χορήγηση των ειδικών σημάτων λειτουργίας και στη χρηματοδότηση των υποδομών εκμετάλλευσης ιαματικών πηγών, μέσα από ευρωπαϊκά προγράμματα.

    Ο κ. Θεοχάρης δήλωσε πως «ήρθε η ώρα ο Τουρισμός Υγείας της χώρας μας να συνεισφέρει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας», ενώ ο κ. Γαρδέρης τόνισε, μεταξύ άλλων, πως «ο ΣΔΙΠΕ θα σταθεί αρωγός στο σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για το μέλλον των ιαματικών πηγών της χώρας μας».

    Η Ελλάδα είναι μια χώρα η οποία έχει πληθώρα ιαματικών πηγών και οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν ακόμη αναγνωριστεί επισήμως. Μέχρι στιγμής οι φυσικοί πόροι που έχουν αναγνωριστεί ως ιαματικοί είναι εβδομήντα πέντε (75) και αξίζει να σημειωθεί πως δώδεκα (12) από αυτούς έχουν αναγνωριστεί μόλις μέσα σε 13 μήνες, επί υπουργίας του Χάρη Θεοχάρη, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη