Friday, 22 November 2024, 13:44

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Νέα μαρίνα στον Άγιο Ιωάννη Σιθωνίας

    Νέα μαρίνα στον Άγιο Ιωάννη Σιθωνίας

    Οι Υπουργοί Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης και Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη υπέγραψαν τη χωροθέτηση και εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του καταφυγίου τουριστικών σκαφών (μαρίνα) στον Άγιο Ιωάννη Σιθωνίας.

    Το έργο θα διαμορφωθεί σε μια χερσαία έκταση 3.660 τ.μ., ενώ το εμβαδόν της θαλάσσιας ζώνης θα καλύπτει 18.410 τ.μ.

    Στη νέα μαρίνα η δυναμικότητα ελλιμενισμού θα ανέρχεται σε 44 τουριστικά σκάφη, με προβλεπόμενο μήκος από 8 έως 25 μέτρα.

    Προβλέπεται ακόμη η τοποθέτηση πλωτού κυματοθραύστη μήκους 64 μέτρων, τόσο για την προστασία των σκαφών από την κακοκαιρία, όσο και για την αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού τους.

    Η Κ.Υ.Α προβλέπει επίσης την κατασκευή κτιρίου διοίκησης και χώρου ενδιαίτησης για τους χρήστες της μαρίνας, συνολικού εμβαδού 192 τ.μ.

    Για τα σκάφη αναψυχής προβλέπονται οι εξής παροχές:

    • Δίκτυο ηλεκτροφωτισμού
    • Παροχές πόσιμου νερού και ρεύματος
    • Σύστημα πυροπροστασίας

    Το έργο θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση στην εν λόγω περιοχή της Χαλκιδικής, η οποία προσελκύει κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες, κυρίως από τα Βαλκάνια και από τη Ρωσία, αλλά παράλληλα αποτελεί και ένα δημοφιλή προορισμό για τον εσωτερικό τουρισμό της χώρας μας. Στόχος αυτής της επένδυσης είναι η περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, μέσω της προσέλκυσης και τουριστών υψηλού εισοδήματος.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη