Σύμφωνα με την τροποποίηση του Ετησίου Σχεδίου Δράσης για τον Τουρισμό που ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο, η Δυτική Ελλάδα προετοιμάζεται Για την τουριστική σεζόν 2021.
Φέτος, κρίθηκε σκόπιμη η αναμόρφωση του σχεδιασμού με βάση τα νέα δεδομένα. Στις συνθήκες που διαμορφώνονται στόχος της Περιφέρειας πρέπει να είναι η περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωσιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και η ενίσχυση των επαφών με τους επαγγελματίες των χωρών, στις εκθέσεις των οποίων, συμμετέχει τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προγραμματίζει να συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε Ρουμανία, Ισραήλ, Σερβία, Γαλλία, Ιταλία, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).
Σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού και Τουρισμού Νικολάου Κοροβέση, η τροποποίηση του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης έχει ως σκοπό την προσαρμογή στα νέα δεδομένα, για το τελευταίο τρίμηνο του 2020, προσβλέποντας από την επόμενη χρονιά σε μια νέα δυναμική που θα επιτευχθεί με την υλοποίηση πλέον ενός ολοκληρωμένου τριετούς σχεδίου δράσης (2021- 2023) ύψους € 4.000.000 το οποίο θα επιτρέψει την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Έτσι, οι άξονες του νέου σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020 διαμορφώνοντας ως εξής:
• Όλες οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.) αποτελούν στόχο του προγράμματος τουριστικής προβολής.
• Δίνεται έμφαση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη Βαλκανική αγορά, προκειμένου η ΠΔΕ να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, δηλαδή της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού. Η έμφαση στη Βαλκανική αγορά αποτελεί αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού.
• Ενσωμάτωση στην τουριστική προβολή της ΠΔΕ των τοπικών προϊόντων Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. μέσω του σχεδιασμού ειδικού πλάνου ανάπτυξης της γαστρονομίας ως τουριστικού προϊόντος και της συμμετοχής σε εκθέσεις και εκδηλώσεις σημαντικών εταιρειών παραγωγής αντίστοιχων προϊόντων.
• Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών σε δράσεις τουριστικής προβολής όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.
• Υλοποίηση μιας νέας πολιτικής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του τοπικού πληθυσμού ως προς τις πολιτικές προτεραιότητες και στόχους τουριστικής προβολής της Περιφερειακής Αρχής.
Η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου συνεχίζεται με τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Φέτος, κρίθηκε σκόπιμη η αναμόρφωση του σχεδιασμού με βάση τα νέα δεδομένα. Στις συνθήκες που διαμορφώνονται στόχος της Περιφέρειας πρέπει να είναι η περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωσιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και η ενίσχυση των επαφών με τους επαγγελματίες των χωρών, στις εκθέσεις των οποίων, συμμετέχει τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προγραμματίζει να συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε Ρουμανία, Ισραήλ, Σερβία, Γαλλία, Ιταλία, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).
Σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού και Τουρισμού Νικολάου Κοροβέση, η τροποποίηση του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης έχει ως σκοπό την προσαρμογή στα νέα δεδομένα, για το τελευταίο τρίμηνο του 2020, προσβλέποντας από την επόμενη χρονιά σε μια νέα δυναμική που θα επιτευχθεί με την υλοποίηση πλέον ενός ολοκληρωμένου τριετούς σχεδίου δράσης (2021- 2023) ύψους € 4.000.000 το οποίο θα επιτρέψει την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Έτσι, οι άξονες του νέου σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020 διαμορφώνοντας ως εξής:
• Όλες οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.) αποτελούν στόχο του προγράμματος τουριστικής προβολής.
• Δίνεται έμφαση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη Βαλκανική αγορά, προκειμένου η ΠΔΕ να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, δηλαδή της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού. Η έμφαση στη Βαλκανική αγορά αποτελεί αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού.
• Ενσωμάτωση στην τουριστική προβολή της ΠΔΕ των τοπικών προϊόντων Π.Ο.Π. και Π.Γ.Ε. μέσω του σχεδιασμού ειδικού πλάνου ανάπτυξης της γαστρονομίας ως τουριστικού προϊόντος και της συμμετοχής σε εκθέσεις και εκδηλώσεις σημαντικών εταιρειών παραγωγής αντίστοιχων προϊόντων.
• Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών σε δράσεις τουριστικής προβολής όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.
• Υλοποίηση μιας νέας πολιτικής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του τοπικού πληθυσμού ως προς τις πολιτικές προτεραιότητες και στόχους τουριστικής προβολής της Περιφερειακής Αρχής.
Η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου συνεχίζεται με τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης.