Επιτυχώς ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή διοργάνωση ASTA Global Convention 2020, η οποία περιελάμβανε παρουσιάσεις, ομιλίες, εκπαιδευτικές και επαγγελματικές συναντήσεις, αλλά και ψηφιακή έκθεση. Η διοργάνωση απευθυνόταν στα μέλη της ASTA (American Society of Travel Advisors), τουριστικά γραφεία και διοργανωτές ταξιδίων στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, με σκοπό να τα ενημερώσει για τις νεώτερες τάσεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά, αλλά και για διεθνείς τουριστικούς προορισμούς. Η Ελλάδα παρουσιάστηκε στην διοργάνωση, μετά από την συνεργασία της Ομοσπονδίας FedHATTA με την ASTA.
Τα τουριστικά γραφεία και οι τοπικές και διεθνείς Ενώσεις τους πρωτοστάτησαν στο Global Convention, αναδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την σπουδαιότητα του ρόλου τους στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι, ως δημιουργού του τουριστικού προϊόντος αλλά και διακινητή του προς τον ταξιδιώτη.
Η Ελλάδα έλαβε μέρος με μια πολυεπίπεδη παρουσίαση. H FedHATTA ανταποκρινόμενη στο αίτημα της ASTA, δημιούργησε ένα video το οποίο παρουσίασε στα μέλη της ASTA προορισμούς της χώρας, αλλά και μια σειρά από θεματικές ενότητες (γαστρονομία, οινογευσία, κρουαζιέρα, yachting, δραστηριότητες, πολιτισμός, incentives, MICE κ.ά.).
Ο ΕΟΤ δέχτηκε τους επαγγελματίες στο ψηφιακό περίπτερο το οποίο λειτούργησε από τις 25 έως και τις 28 Αυγούστου, από την κα Μαρία Κριθαριώτη και τον κο Κωνσταντίνο Χαροκόπο (αναπληρώτρια προϊσταμένη, και προϊστάμενο του γραφείου Νέας Υόρκης, αντίστοιχα), οι οποίοι πληροφόρησαν τους επισκέπτες στις δεκάδες Β2Β συναντήσεις που διεξήχθησαν. Τα συνηθέστερα ερωτήματα που τέθηκαν στο περίπτερο αφορούσαν αφ’ ενός τα μέτρα στο πλαίσιο της πανδημίας, αλλά και για προορισμούς της νησιωτικής αλλά και ηπειρωτικής Ελλάδας, μορφές εναλλακτικού τουρισμού κ.ά.
Τα ψηφιακά έντυπα που παρουσιάζουν την επικοινωνία του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό, αλλά και υλικό από επιλεγμένες Περιφέρειες λειτούργησαν ως preflight αφιερώματα, και θα παραμείνουν στο διαδίκτυο, παρέχοντας πληροφορίες στους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο.
Τα τουριστικά γραφεία και οι τοπικές και διεθνείς Ενώσεις τους πρωτοστάτησαν στο Global Convention, αναδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την σπουδαιότητα του ρόλου τους στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι, ως δημιουργού του τουριστικού προϊόντος αλλά και διακινητή του προς τον ταξιδιώτη.
Η Ελλάδα έλαβε μέρος με μια πολυεπίπεδη παρουσίαση. H FedHATTA ανταποκρινόμενη στο αίτημα της ASTA, δημιούργησε ένα video το οποίο παρουσίασε στα μέλη της ASTA προορισμούς της χώρας, αλλά και μια σειρά από θεματικές ενότητες (γαστρονομία, οινογευσία, κρουαζιέρα, yachting, δραστηριότητες, πολιτισμός, incentives, MICE κ.ά.).
Ο ΕΟΤ δέχτηκε τους επαγγελματίες στο ψηφιακό περίπτερο το οποίο λειτούργησε από τις 25 έως και τις 28 Αυγούστου, από την κα Μαρία Κριθαριώτη και τον κο Κωνσταντίνο Χαροκόπο (αναπληρώτρια προϊσταμένη, και προϊστάμενο του γραφείου Νέας Υόρκης, αντίστοιχα), οι οποίοι πληροφόρησαν τους επισκέπτες στις δεκάδες Β2Β συναντήσεις που διεξήχθησαν. Τα συνηθέστερα ερωτήματα που τέθηκαν στο περίπτερο αφορούσαν αφ’ ενός τα μέτρα στο πλαίσιο της πανδημίας, αλλά και για προορισμούς της νησιωτικής αλλά και ηπειρωτικής Ελλάδας, μορφές εναλλακτικού τουρισμού κ.ά.
Τα ψηφιακά έντυπα που παρουσιάζουν την επικοινωνία του Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό, αλλά και υλικό από επιλεγμένες Περιφέρειες λειτούργησαν ως preflight αφιερώματα, και θα παραμείνουν στο διαδίκτυο, παρέχοντας πληροφορίες στους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο.