Η καμπάνια έχει τίτλο #WhatILoveAboutRhodes και αποσκοπεί στο να προβάλλει τη Ρόδο μέσα από τα μάτια και τις εμπειρίες των ίδιων των επισκεπτών του νησιού. Η καμπάνια θα διαρκέσει αρχικά πέντε μήνες, με την προοπτική συνέχισης της για ένα έτος.
Η καμπάνια είναι της μορφής «Hashtag Campaign», κατά τα πρότυπα του εξωτερικού και θα περιλαμβάνει διαφημιστικά βίντεο από εμπειρίες επισκεπτών και τα οποία θα προβληθούν στα κοινωνικά δίκτυα (Youtube, Instagram, Facebook κ.λπ). Παράλληλα, οι χρήστες θα προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes με θέμα τι τους αρέσει από τη Ρόδο («what I love about Rhodes»).
Λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι το «καταναλωτικό ταξίδι» του εν δυνάμει επισκέπτη περνά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα κατά το λεγόμενο στάδιο «ονειροπόλησης», η ύπαρξη πλούσιου περιεχομένου στα κοινωνικά και μάλιστα από επισκέπτες, συμβάλλει στο να παραμείνει η Ρόδος «ψηλά» σε εμφανίσεις προκειμένου να θέλξει τους επισκέπτες που βρίσκονται στο στάδιο της «ονειροπόλησης» (dreaming phase) τώρα και για τους επόμενους μήνες.
Σκοπός της καμπάνιας δεν είναι απλώς να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο που αφορά τη Ρόδο στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και με βίντεο στα οποία οι ίδιοι οι επισκέπτες να προτρέπουν άλλους να επισκεφθούν τη Ρόδο.
Η καμπάνια είναι της μορφής «Hashtag Campaign», κατά τα πρότυπα του εξωτερικού και θα περιλαμβάνει διαφημιστικά βίντεο από εμπειρίες επισκεπτών και τα οποία θα προβληθούν στα κοινωνικά δίκτυα (Youtube, Instagram, Facebook κ.λπ). Παράλληλα, οι χρήστες θα προτρέπονται να ανεβάσουν το δικό τους βίντεο ή φωτογραφία στα κοινωνικά του δίκτυα κάνοντας χρήση των hashtag #WhatILoveAboutRhodes και #Rhodes με θέμα τι τους αρέσει από τη Ρόδο («what I love about Rhodes»).
Λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι το «καταναλωτικό ταξίδι» του εν δυνάμει επισκέπτη περνά μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα κατά το λεγόμενο στάδιο «ονειροπόλησης», η ύπαρξη πλούσιου περιεχομένου στα κοινωνικά και μάλιστα από επισκέπτες, συμβάλλει στο να παραμείνει η Ρόδος «ψηλά» σε εμφανίσεις προκειμένου να θέλξει τους επισκέπτες που βρίσκονται στο στάδιο της «ονειροπόλησης» (dreaming phase) τώρα και για τους επόμενους μήνες.
Σκοπός της καμπάνιας δεν είναι απλώς να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο που αφορά τη Ρόδο στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και με βίντεο στα οποία οι ίδιοι οι επισκέπτες να προτρέπουν άλλους να επισκεφθούν τη Ρόδο.