Thursday, 21 November 2024, 18:05

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Νέα τουριστική καμπάνια για Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω

    Νέα τουριστική καμπάνια για Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω

    Το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου θα χρηματοδοτήσει 2 εκατ. ευρώ, για τα νησιά της Κω, της Χίου, της Λέρου, της Λέσβου και της Σάμου.

    Στην σχετική παρουσίαση της καμπάνιας συμμετείχαν με τηλεδιάσκεψη οι Υπουργοί Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νότης Μηταράκης και Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, παρουσία της Προέδρου του ΕΟΤ κ. Άντζελας Γκερέκου και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, ενώ την παρουσίαση παρακολούθησε από το νησί της Λέρου , ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Kόνσολας και οι δήμαρχοι των 5 νησιών.

    Η καμπάνια του ΕΟΤ συνδυάζει τα ξεχωριστά αφηγήματα των νησιών, με 5 περιοχές βιωματικής τουριστικής εμπειρίας και επιδιώκει την ανάδειξη της πολυμορφίας, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην εμπειρία.

    Το κάθε νησί έχει να προσφέρει ένα μεγάλο πλούτο διαφορετικών προτάσεων και επιλογών, που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις θεματικές περιοχές που αφορούν σε ένα σύγχρονο ταξιδιώτη. Η μοναδικότητα αυτή είναι που προσελκύει τον ταξιδιώτη και τον κάνει να θέλει να επισκεφθεί αυτά τα νησιά.

    Κάθε νησί είναι και ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα. Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και με το φως, η Κως με την ιστορία και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο.

    Η επικοινωνία της καμπάνιας του ΕΟΤ στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας των νησιών αυτών τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη