Το Travel Channel International, δημοφιλέστερο παγκοσμίως τουριστικό τηλεοπτικό κανάλι, βρίσκεται στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που ετοιμάζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για το καλοκαίρι 2020.
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν από την Αθήνα και το επιβλητικό αρχαίο θέατρο Ηρώδου Αττικού, ενώ η δημιουργική ομάδα του καναλιού θα ταξιδέψει τις επόμενες μέρες σε σειρά Ελληνικών προορισμών για να αποτυπώσει με ήχους και εικόνες την αυθεντική εμπειρία του ελληνικού τουρισμού.
Στόχος, η δημιουργία μιας σειράς τηλεοπτικών σποτ αφιερωμένα στις θεματικές εμπειρίες, που μπορούν ζήσουν οι επισκέπτες στη χώρα μας, προωθώντας την Ελλάδα σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό τουριστών.
Στο Ηρώδειο βρέθηκε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος δήλωσε: «Στόχος μας είναι, η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στη διεθνή τουριστική αγορά και αυτό το καλοκαίρι, παρά τις πρωτοφανείς δυσκολίες που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός. Γι’ αυτό συνεχίζουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα προβληθεί, με τον καλύτερο και πλέον πρωτότυπο τρόπο, μέσα από τα γυρίσματα του Travel Channel και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το νέο προωθητικό υλικό. Συνεχίζουμε δυναμικά προς όφελος του ελληνικού τουρισμού».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Travel Channel International, με εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, έχει αναλάβει για τον ΕΟΤ τη δημιουργία τουριστικών θεματικών σποτ και την προώθηση της καλοκαιρινής καμπάνιας 2020 σε όλο τον κόσμο. Το σύνολο της παραγωγής θα παραχωρηθεί ελεύθερο δικαιωμάτων στον ΕΟΤ, ως αντισταθμιστικό όφελος για την μακρόχρονη συνεργασία με τον Οργανισμό και θα ανήκει αποκλειστικά στον ΕΟΤ.
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν από την Αθήνα και το επιβλητικό αρχαίο θέατρο Ηρώδου Αττικού, ενώ η δημιουργική ομάδα του καναλιού θα ταξιδέψει τις επόμενες μέρες σε σειρά Ελληνικών προορισμών για να αποτυπώσει με ήχους και εικόνες την αυθεντική εμπειρία του ελληνικού τουρισμού.
Στόχος, η δημιουργία μιας σειράς τηλεοπτικών σποτ αφιερωμένα στις θεματικές εμπειρίες, που μπορούν ζήσουν οι επισκέπτες στη χώρα μας, προωθώντας την Ελλάδα σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό τουριστών.
Στο Ηρώδειο βρέθηκε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος δήλωσε: «Στόχος μας είναι, η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στη διεθνή τουριστική αγορά και αυτό το καλοκαίρι, παρά τις πρωτοφανείς δυσκολίες που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός. Γι’ αυτό συνεχίζουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα προβληθεί, με τον καλύτερο και πλέον πρωτότυπο τρόπο, μέσα από τα γυρίσματα του Travel Channel και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το νέο προωθητικό υλικό. Συνεχίζουμε δυναμικά προς όφελος του ελληνικού τουρισμού».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Travel Channel International, με εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, έχει αναλάβει για τον ΕΟΤ τη δημιουργία τουριστικών θεματικών σποτ και την προώθηση της καλοκαιρινής καμπάνιας 2020 σε όλο τον κόσμο. Το σύνολο της παραγωγής θα παραχωρηθεί ελεύθερο δικαιωμάτων στον ΕΟΤ, ως αντισταθμιστικό όφελος για την μακρόχρονη συνεργασία με τον Οργανισμό και θα ανήκει αποκλειστικά στον ΕΟΤ.