Thursday, 21 November 2024, 17:54

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Διακρατική «γέφυρα» Ελλάδας – Κύπρου

    Διακρατική «γέφυρα» Ελλάδας – Κύπρου

    Την Τρίτη 16 Ιουνίου, ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, έλαβε μέρος σε τηλεδιάσκεψη με τον υφυπουργό Τουρισμού της Κύπρου κ. Σάββα Περδίο, τον πρόεδρο της ACTA κ. Βασίλη Σταματάρη, τον πρόεδρο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων κ. Χάρη Λοϊζίδη και τον προϊστάμενο του Γραφείου Τουρισμού ΕΟΤ στην Κύπρο κ. Θεόδωρο Θαλασσινό, με συντονιστή τον δημοσιογράφο κ. Ιωσήφ Ιωσήφ. Την τηλεδιάσκεψη διοργάνωσαν η κυπριακή Financial Media Way και η «Ναυτεμπορική».

    Το θέμα της συζήτησης πραγματευόταν στον τουρισμό μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου κατά την περίοδο επανεκκίνησης του τουρισμού στις δύο χώρες και τα σημεία στα οποία θα πρέπει να εστιάσουν οι αρμόδιοι φορείς και η Πολιτεία, ώστε να επανακάμψει η τουριστική δραστηριότητα.

    Ο κ. Τσιλίδης αναφέρθηκε στο πρόγραμμα εξωστρέφειας της Ομοσπονδίας FedHATTA για τον ελληνικό τουρισμό, κατά την επόμενη χρονική περίοδο, το οποίο περιλαμβάνει ευρεία καμπάνια στην αγορά των ΗΠΑ και στις ευρωπαϊκές χώρες, λεπτομέρειες των οποίων θα ανακοινωθούν σύντομα.

    Ο κ. Θαλασσινός αναφέρθηκε στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, η οποία έφτασε ένα βήμα πριν την υλοποίησή της πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, δηλώνοντας πως αυτή η σύνδεση θα δώσει τόνωση στις ταξιδιωτικές ροές κατά τους θερινούς μήνες αλλά και ψυχολογική διασφάλιση στους Κύπριους ταξιδιώτες ότι δεν είναι αποκομμένοι από την Ελλάδα, αλλά και από τις χώρες με τις οποίες συνδέεται η Ελλάδα.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη