Friday, 22 November 2024, 05:06

Αθήνα: 13°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ο πρώτος DMO στην Ελλάδα ιδρύεται για τον προορισμό της Σαντορίνης

    Ο πρώτος DMO στην Ελλάδα ιδρύεται για τον προορισμό της Σαντορίνης

    Από το νησί της Σαντορίνης, όπου βρισκόταν ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος για το «άνοιγμα» του ελληνικού τουρισμού, ανήγγειλε, παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, την ίδρυση του πρώτου DMO (Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού) της χώρας. Το μεσημέρι του Σαββάτου 13 Ιουνίου, ο περιφερειάρχης, ανακοίνωσε τη δημιουργία DMO για το νησί της Σαντορίνης, στη βάση της μελέτης που το έχει εκτελέσει, με ιδρυτικούς φορείς, εκτός από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το Δήμο Σαντορίνης, την Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης, τον Εμπορικό Σύλλογο και την Ένωση Λεμβούχων του νησιού. Ο περιφερειάρχης μαζί με τον δήμαρχο κ. Αντώνη Σιγάλα, τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Αντώνη Ηλιόπουλο, τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ. Νίκο Νομικό και τον πρόεδρο της Ένωσης Λεμβούχων κ. Νίκο Κανακάρη θα παρουσιάσουν το επόμενο διάστημα το καταστατικό, τη δομή και το σχέδιο του νέου οργανισμού.

    Κινητήριος μοχλός για την απόφαση ίδρυσής του υπήρξε η επιλογή θωράκισης του τουρισμού των νησιών του Νότιου Αιγαίου, μέσα από την εκ βάθρων αλλαγή και εκσυγχρονισμό της οργανωτικής δομής του τουριστικού προϊόντος και της διαχείρισης του κάθε τουριστικού προορισμού, με τη χρήση ευέλικτων, τεχνοκρατικών, αλλά ταυτόχρονα και πολυσυλλεκτικών δομών, ικανών αφενός να αντικατοπτρίζουν την πολυσύνθετη φύση του τουριστικού προϊόντος, δηλαδή της εμπειρίας που βιώνει ο επισκέπτης, αφετέρου να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις διαρκείς αλλαγές της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ζήτησης.

    Οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμού αποτελούν διεθνώς μια επιτυχημένη και διαδομένη δομή, που μεταξύ άλλων λειτουργιών, διαχειρίζεται το σύνολο της εμπειρίας που βιώνει ο επισκέπτης σε έναν προορισμό. Η δομή αυτή λειτουργεί αυστηρά τεχνοκρατικά με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, απαρτίζεται από όλους όσοι διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν, τόσο ιδιώτες όσο και δημόσιους φορείς, είναι ευέλικτη στις αποφάσεις, διαχειρίζεται το προϊόν και όχι απλά το προβάλλει, παρακολουθεί συστηματικά με νέα σύγχρονα εργαλεία τις αλλαγές στις τάσεις της αγοράς, τις γεωγραφικές αγορές, τον ανταγωνισμό και τις καλές διεθνώς πρακτικές. Έχει μορφή που της δίνει τη δυνατότητα να έχει έσοδα και να μπορεί να αντλεί πόρους και τεχνογνωσία από Ευρωπαϊκά προγράμματα.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη