Τη νέα τουριστική καμπάνια για το νησί παρουσιάζει η Περιφέρεια Κρήτης.
«Tι είναι αυτό που κάνει την Κρήτη μοναδική; Είναι κάτι περισσότερο από την ομορφιά, την ιστορία, τον πλούτο της γης και της καρδιάς των ανθρώπων της. Είναι η αλήθεια και η αυθεντικότητά της. Αυθεντικότητα, που την αισθάνεσαι αγναντεύοντας από μια κορφή του Ψηλορείτη, την ακούς να αντηχεί και να πεταρίζει στα δοξάρια της λύρας, τη γεύεσαι στο ελαιόλαδο πάνω στο χειροποίητο παξιμάδι, τη νιώθεις στη ζεστή άμμο, την μυρίζεις στα ανθισμένα λουλούδια μέσα στα φαράγγια. Όμως πάνω από όλα τη βιώνεις στη μοναδική φιλοξενία του τόπου, που γέννησε τον Δία ως προστάτη του», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Με κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic» χτίζουμε μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό».Με περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα και στο εξωτερικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, είναι δομημένη γύρω από την αυθεντικότητα της Κρήτης και περιλαμβάνει 10 ολοκαίνουρια θεματικά βίντεο και 4 ραδιοφωνικά σποτ σε 5 γλώσσες, καινούριο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, συμμετοχή σε εκθέσεις εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν στις βασικές τουριστικές αγορές της Κρήτης, ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers, φιλοξενία tour operators, ενέργειες προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, διαδικτυακή καμπάνια σε social media, παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και στοχευμένες τουριστικές έρευνες.
Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να είναι επίκαιρη και δυναμική και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της Κρήτης αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης που στόχο έχει την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και την ενδυνάμωση σε παγκόσμιο επίπεδο του brand name «ΚΡΗΤΗ».
Παράλληλα, το προσεχές διάστημα με τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της τουριστικής πύλης της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr, το οποίο είναι μεταφρασμένο σε πέντε γλώσσες, με την ενσωμάτωση νέων θεματικών, τη δημιουργία Online παιχνιδιού για παιδιά σχετικά με την ιστορία του νησιού αλλά και με την ψηφιακή αναβάθμιση της πύλης, ανοίγουμε ακόμα περισσότερο ένα σύγχρονο παράθυρο στον κόσμο. Την ίδια στιγμή αναβαθμιζουμε τα πρωτοπόρα διαδραστικά συστήματα Διάχυτης Νοημοσύνης που έχουμε εγκαταστήσει, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στις πύλες εισόδου του νησιού . Με τις καινοτόμες αυτές εφαρμογές οι επισκέπτες, από την πρώτη στιγμή, αποκτούν μια συνολική εικόνα της Κρήτης.
«Tι είναι αυτό που κάνει την Κρήτη μοναδική; Είναι κάτι περισσότερο από την ομορφιά, την ιστορία, τον πλούτο της γης και της καρδιάς των ανθρώπων της. Είναι η αλήθεια και η αυθεντικότητά της. Αυθεντικότητα, που την αισθάνεσαι αγναντεύοντας από μια κορφή του Ψηλορείτη, την ακούς να αντηχεί και να πεταρίζει στα δοξάρια της λύρας, τη γεύεσαι στο ελαιόλαδο πάνω στο χειροποίητο παξιμάδι, τη νιώθεις στη ζεστή άμμο, την μυρίζεις στα ανθισμένα λουλούδια μέσα στα φαράγγια. Όμως πάνω από όλα τη βιώνεις στη μοναδική φιλοξενία του τόπου, που γέννησε τον Δία ως προστάτη του», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια.
Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας φωτίζει τη μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα, αλλά και τον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Με κεντρικό μήνυμα «Sense the Αuthentic» χτίζουμε μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το «αληθινό».Με περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, πλούσια ιστορία που χάνεται στους αιώνες, αρώματα και γεύσεις που συναρπάζουν, η Κρήτη, γενέτειρα του αρχαιότερου πολιτισμού της Ευρώπης, υποδέχεται τους επισκέπτες της με αισιοδοξία και συνεχίζει να προσφέρει, ιδιαίτερα στη φετινή πρωτόγνωρη συγκυρία, αυθεντικές σχέσεις ευθύνης και αμοιβαιότητας.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί το προσεχές διάστημα και στο εξωτερικό με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2023, είναι δομημένη γύρω από την αυθεντικότητα της Κρήτης και περιλαμβάνει 10 ολοκαίνουρια θεματικά βίντεο και 4 ραδιοφωνικά σποτ σε 5 γλώσσες, καινούριο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, συμμετοχή σε εκθέσεις εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν στις βασικές τουριστικές αγορές της Κρήτης, ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers, φιλοξενία tour operators, ενέργειες προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών, διοργάνωση εκδηλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, διαδικτυακή καμπάνια σε social media, παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού καθώς και στοχευμένες τουριστικές έρευνες.
Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να είναι επίκαιρη και δυναμική και να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της Κρήτης αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τουριστικές συνθήκες. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης που στόχο έχει την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού και την ενδυνάμωση σε παγκόσμιο επίπεδο του brand name «ΚΡΗΤΗ».
Παράλληλα, το προσεχές διάστημα με τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της τουριστικής πύλης της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr, το οποίο είναι μεταφρασμένο σε πέντε γλώσσες, με την ενσωμάτωση νέων θεματικών, τη δημιουργία Online παιχνιδιού για παιδιά σχετικά με την ιστορία του νησιού αλλά και με την ψηφιακή αναβάθμιση της πύλης, ανοίγουμε ακόμα περισσότερο ένα σύγχρονο παράθυρο στον κόσμο. Την ίδια στιγμή αναβαθμιζουμε τα πρωτοπόρα διαδραστικά συστήματα Διάχυτης Νοημοσύνης που έχουμε εγκαταστήσει, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στις πύλες εισόδου του νησιού . Με τις καινοτόμες αυτές εφαρμογές οι επισκέπτες, από την πρώτη στιγμή, αποκτούν μια συνολική εικόνα της Κρήτης.