Μάσκες, με κεντημένο το σήμα της Θεσσαλονίκης με την χαρακτηριστική ψηφιδωτή καρδιά «Many Stories One Heart» που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της, μοίρασαν σήμερα στους οδηγούς ταξί ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, και η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Η κ. Πατουλίδου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε ότι «είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τους τουρίστες και αισιοδοξούμε ότι τα πράγματα θα πάνε πολύ καλά. Απευθυνόμαστε στους εκπροσώπους των ιδιοκτητών και εργαζομένων Ταξί, καθώς αυτοί είναι το «πρόσωπο της πόλης», οι άνθρωποι που συναντούν πρώτοι όσοι έρχονται στη Θεσσαλονίκη».
Σε όλη την περίοδο της απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προχώρησε σε μια σειρά δράσεων αξιοποιώντας τα video που είχαν δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Marketing Greece αλλά και με τα VR video που έγιναν για την πόλη και για τα μνημεία UNESCO.
Επιπλέον έτρεξαν νέες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Instagram με GIF της Θεσσαλονίκης και χάσταγκ #wheretomorrowshines, όπου ο καθένας μπορεί να βάλει τη δική του φωτογραφία, κάτι το οποίο είχε μεγάλη ανταπόκριση, όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΟΤΘ.
Τέλος, η κ.Πατουλίδου επεσήμανε ότι ο Οργανισμός συνεργάζεται και συμμετέχει στην ψηφιακή καμπάνια του National Geographic « Stay Inspired» μετά από πρόσκληση του Ματ Μιντγουόρθ. Σημαντικό, μεταξύ άλλων, ήταν και το γεγονός ότι ο ΟΤΘ ως μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις μελέτες, τις έρευνες και τις νέες προτάσεις, τις οποίες διοχετεύει με τη σειρά του στα μέλη του.
Η κ. Πατουλίδου, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σημείωσε ότι «είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τους τουρίστες και αισιοδοξούμε ότι τα πράγματα θα πάνε πολύ καλά. Απευθυνόμαστε στους εκπροσώπους των ιδιοκτητών και εργαζομένων Ταξί, καθώς αυτοί είναι το «πρόσωπο της πόλης», οι άνθρωποι που συναντούν πρώτοι όσοι έρχονται στη Θεσσαλονίκη».
Σε όλη την περίοδο της απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προχώρησε σε μια σειρά δράσεων αξιοποιώντας τα video που είχαν δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Marketing Greece αλλά και με τα VR video που έγιναν για την πόλη και για τα μνημεία UNESCO.
Επιπλέον έτρεξαν νέες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Instagram με GIF της Θεσσαλονίκης και χάσταγκ #wheretomorrowshines, όπου ο καθένας μπορεί να βάλει τη δική του φωτογραφία, κάτι το οποίο είχε μεγάλη ανταπόκριση, όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΟΤΘ.
Τέλος, η κ.Πατουλίδου επεσήμανε ότι ο Οργανισμός συνεργάζεται και συμμετέχει στην ψηφιακή καμπάνια του National Geographic « Stay Inspired» μετά από πρόσκληση του Ματ Μιντγουόρθ. Σημαντικό, μεταξύ άλλων, ήταν και το γεγονός ότι ο ΟΤΘ ως μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις μελέτες, τις έρευνες και τις νέες προτάσεις, τις οποίες διοχετεύει με τη σειρά του στα μέλη του.