Σε προβολή της χώρας στο εξωτερικό, προχωράει η κρητική εταιρεία εμφιαλωμένου νερού ZARO’S - εξάγει το νερό του Ψηλορείτη σε περισσότερες από 15 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αξιοποιώντας το δίκτυο συνεργατών στο εξωτερικών και με βασικό μήνυμα «Μείνε ασφαλής στην Ελλάδα - Be safe in Greece», η εταιρεία ξεκινάει καμπάνια τουριστικής προβολής της χώρας μας σε αγορές όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά, όπως το Ισραήλ, Κίνα, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ινδία, Καναδά, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, Νότια Αφρική κά.
«Ανταποκριθήκαμε στο γενικό κάλεσμα της Περιφέρειας Κρήτης και όλων των ανθρώπων και των φορέων του τουρισμού για να στηρίξουμε κι εμείς με τις δικές μας δυνάμεις την εθνική προσπάθεια σε αυτές τις ιδιαίτερες και πρωτοφανείς συνθήκες της κρίσης της πανδημίας. Άλλωστε, είμαστε μια εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με τις τουριστικές επιχειρήσεις που αντιλαμβάνεται τις αγωνίες όλων για την εξέλιξη της φετινής σεζόν», επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης.
«Λόγω των διεθνών βραβεύσεων έχουμε αναπτύξει και ένα ευρύτερο δίκτυο επαφών στο εξωτερικό, το οποίο ενεργοποιούμε για να προβάλλουμε Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Παπαδημητράκης προσθέτοντας ότι «ιδιαίτερη έμφαση θα δώσουμε στην καμπάνια μας στην αγορά του Ισραήλ, που λόγω και των λίγων κρουσμάτων κορονωϊού, αποτελεί σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΣΕΤΕ και άλλους φορείς, ίσως την πιο ελκυστική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό φέτος».
Η καμπάνια θα τρέξει μέσα από τα social media της εταιρείας αλλά και των ξένων συνεργατών της και θα περιλαμβάνει πρωτότυπες φωτογραφίες από τον φυσικό πλούτο της Κρήτης, όπως η λιμνοθάλασσα του Μπάλου, οι αμμόλοφοι του Αγίου Παύλου, η λίμνη του Ζαρού, το ενετικό φρούριο Κούλε στο λιμάνι του Ηρακλείου κά. «Επιλέξαμε φωτογραφίες από τον τόπο που προερχόμαστε, την Κρήτη, αλλά η πρόσκληση στους ξένους επισκέπτες αφορά το ταξίδι σε όλη την Ελλάδα, τον - κατά κοινή ομολογία- πιο ασφαλή τουριστικό προορισμό στον κόσμο», τόνισε χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της ZARO’S.
«Ανταποκριθήκαμε στο γενικό κάλεσμα της Περιφέρειας Κρήτης και όλων των ανθρώπων και των φορέων του τουρισμού για να στηρίξουμε κι εμείς με τις δικές μας δυνάμεις την εθνική προσπάθεια σε αυτές τις ιδιαίτερες και πρωτοφανείς συνθήκες της κρίσης της πανδημίας. Άλλωστε, είμαστε μια εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με τις τουριστικές επιχειρήσεις που αντιλαμβάνεται τις αγωνίες όλων για την εξέλιξη της φετινής σεζόν», επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης.
«Λόγω των διεθνών βραβεύσεων έχουμε αναπτύξει και ένα ευρύτερο δίκτυο επαφών στο εξωτερικό, το οποίο ενεργοποιούμε για να προβάλλουμε Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Παπαδημητράκης προσθέτοντας ότι «ιδιαίτερη έμφαση θα δώσουμε στην καμπάνια μας στην αγορά του Ισραήλ, που λόγω και των λίγων κρουσμάτων κορονωϊού, αποτελεί σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΣΕΤΕ και άλλους φορείς, ίσως την πιο ελκυστική αγορά για τον ελληνικό τουρισμό φέτος».
Η καμπάνια θα τρέξει μέσα από τα social media της εταιρείας αλλά και των ξένων συνεργατών της και θα περιλαμβάνει πρωτότυπες φωτογραφίες από τον φυσικό πλούτο της Κρήτης, όπως η λιμνοθάλασσα του Μπάλου, οι αμμόλοφοι του Αγίου Παύλου, η λίμνη του Ζαρού, το ενετικό φρούριο Κούλε στο λιμάνι του Ηρακλείου κά. «Επιλέξαμε φωτογραφίες από τον τόπο που προερχόμαστε, την Κρήτη, αλλά η πρόσκληση στους ξένους επισκέπτες αφορά το ταξίδι σε όλη την Ελλάδα, τον - κατά κοινή ομολογία- πιο ασφαλή τουριστικό προορισμό στον κόσμο», τόνισε χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής της ZARO’S.