«Μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στην Αθήνα τα τελευταία πολλά χρόνια. Η Αθήνα είναι μία πόλη η οποία έχει μελετηθεί πάρα πολύ, αλλά σπάνια περνάμε από τη θεωρία στην πράξη. Εμείς καταθέσαμε μία πρόταση η οποία υιοθετήθηκε με συντριπτική πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο και η οποία προβλέπει τη δημιουργία του ‘Μεγάλου Περίπατου’. Συνολικά ο ‘Μεγάλος Περίπατος’ εκτείνεται σε σχεδόν επτά χιλιόμετρα, απελευθερώνουμε 50 στρέμματα, δηλαδή 50.000 τμ δημόσιου χώρου και τα αποδίδουμε στους Αθηναίους και τις Αθηναίες», είπε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.
«Για πρώτη φορά από το 2004 έχει γίνει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη στην πόλη των Αθηνών, δεν μιλάμε απλώς εμπειρικά, μιλάμε πάρα πολύ πρακτικά με νούμερα, με αριθμούς, με στοιχεία και οι συγκοινωνιολόγοι λένε το εξής ότι όλο αυτό το οποίο σχεδιάζουμε στη χειρότερη περίπτωση, όταν λέμε στη χειρότερη περίπτωση σημαίνει ότι κανένας από εμάς δεν αλλάζει τις συνήθειες του, η επιβάρυνση στην πόλη θα είναι της τάξεως του 4%. Αλλά προβλέπουν και οι ίδιοι ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ισορροπήσει και θα είναι πολύ μικρότερη», ανέφερε ο κ. Μπακογιάννης.
«Μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στην Αθήνα τα τελευταία πολλά χρόνια. Η Αθήνα είναι μία πόλη η οποία έχει μελετηθεί πάρα πολύ, αλλά σπάνια περνάμε από τη θεωρία στην πράξη. Εμείς καταθέσαμε μία πρόταση η οποία υιοθετήθηκε με συντριπτική πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο και η οποία προβλέπει τη δημιουργία του ‘Μεγάλου Περίπατου’. Συνολικά ο ‘Μεγάλος Περίπατος’ εκτείνεται σε σχεδόν επτά χιλιόμετρα, απελευθερώνουμε 50 στρέμματα, δηλαδή 50.000 τμ δημόσιου χώρου και τα αποδίδουμε στους Αθηναίους και τις Αθηναίες».
«Για πρώτη φορά από το 2004 έχει γίνει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη στην πόλη των Αθηνών, δεν μιλάμε απλώς εμπειρικά, μιλάμε πάρα πολύ πρακτικά με νούμερα, με αριθμούς, με στοιχεία και οι συγκοινωνιολόγοι λένε το εξής ότι όλο αυτό το οποίο σχεδιάζουμε στη χειρότερη περίπτωση, όταν λέμε στη χειρότερη περίπτωση σημαίνει ότι κανένας από εμάς δεν αλλάζει τις συνήθειες του, η επιβάρυνση στην πόλη θα είναι της τάξεως του 4%. Αλλά προβλέπουν και οι ίδιοι ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ισορροπήσει και θα είναι πολύ μικρότερη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μπακογιάννης και πρόσθεσε:
«Θέλουμε να έχουμε ένα έργο ζωντανό το οποίο να το απολαμβάνουμε όλοι μαζί, να το περπατάμε όλοι μαζί. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι σε πρώτη φάση, δηλαδή μέσα στο καλοκαίρι μέχρι τα τέλη Ιουνίου, θα κάνουμε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα βάψουμε τα οδοστρώματα, θα βάλουμε πράσινο, θα βάλουμε αστικό εξοπλισμό και θα έχουμε έτσι την ευκαιρία όλοι μαζί να μετράμε τι κάνουμε, να το αξιολογούμε και όπου χρειάζεται να το προσαρμόζουμε, να το διορθώνουμε, να το βελτιώνουμε… Το συνολικό κόστος στην πρώτη φάση είναι πάρα πολύ χαμηλό γιατί μιλάμε για προσωρινές παρεμβάσεις. Μακροπρόθεσμα, στην επόμενη τριετία τετραετία τα 50 εκατομμύρια ευρώ, που είναι τι 1/6 του κρατικού προϋπολογισμού του τεχνικού προγράμματος του Δήμου Αθηναίων για όλη την πόλη».
«Για πρώτη φορά από το 2004 έχει γίνει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη στην πόλη των Αθηνών, δεν μιλάμε απλώς εμπειρικά, μιλάμε πάρα πολύ πρακτικά με νούμερα, με αριθμούς, με στοιχεία και οι συγκοινωνιολόγοι λένε το εξής ότι όλο αυτό το οποίο σχεδιάζουμε στη χειρότερη περίπτωση, όταν λέμε στη χειρότερη περίπτωση σημαίνει ότι κανένας από εμάς δεν αλλάζει τις συνήθειες του, η επιβάρυνση στην πόλη θα είναι της τάξεως του 4%. Αλλά προβλέπουν και οι ίδιοι ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ισορροπήσει και θα είναι πολύ μικρότερη», ανέφερε ο κ. Μπακογιάννης.
«Μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις που έχουν υλοποιηθεί στην Αθήνα τα τελευταία πολλά χρόνια. Η Αθήνα είναι μία πόλη η οποία έχει μελετηθεί πάρα πολύ, αλλά σπάνια περνάμε από τη θεωρία στην πράξη. Εμείς καταθέσαμε μία πρόταση η οποία υιοθετήθηκε με συντριπτική πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο και η οποία προβλέπει τη δημιουργία του ‘Μεγάλου Περίπατου’. Συνολικά ο ‘Μεγάλος Περίπατος’ εκτείνεται σε σχεδόν επτά χιλιόμετρα, απελευθερώνουμε 50 στρέμματα, δηλαδή 50.000 τμ δημόσιου χώρου και τα αποδίδουμε στους Αθηναίους και τις Αθηναίες».
«Για πρώτη φορά από το 2004 έχει γίνει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη στην πόλη των Αθηνών, δεν μιλάμε απλώς εμπειρικά, μιλάμε πάρα πολύ πρακτικά με νούμερα, με αριθμούς, με στοιχεία και οι συγκοινωνιολόγοι λένε το εξής ότι όλο αυτό το οποίο σχεδιάζουμε στη χειρότερη περίπτωση, όταν λέμε στη χειρότερη περίπτωση σημαίνει ότι κανένας από εμάς δεν αλλάζει τις συνήθειες του, η επιβάρυνση στην πόλη θα είναι της τάξεως του 4%. Αλλά προβλέπουν και οι ίδιοι ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα ισορροπήσει και θα είναι πολύ μικρότερη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μπακογιάννης και πρόσθεσε:
«Θέλουμε να έχουμε ένα έργο ζωντανό το οποίο να το απολαμβάνουμε όλοι μαζί, να το περπατάμε όλοι μαζί. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι σε πρώτη φάση, δηλαδή μέσα στο καλοκαίρι μέχρι τα τέλη Ιουνίου, θα κάνουμε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα βάψουμε τα οδοστρώματα, θα βάλουμε πράσινο, θα βάλουμε αστικό εξοπλισμό και θα έχουμε έτσι την ευκαιρία όλοι μαζί να μετράμε τι κάνουμε, να το αξιολογούμε και όπου χρειάζεται να το προσαρμόζουμε, να το διορθώνουμε, να το βελτιώνουμε… Το συνολικό κόστος στην πρώτη φάση είναι πάρα πολύ χαμηλό γιατί μιλάμε για προσωρινές παρεμβάσεις. Μακροπρόθεσμα, στην επόμενη τριετία τετραετία τα 50 εκατομμύρια ευρώ, που είναι τι 1/6 του κρατικού προϋπολογισμού του τεχνικού προγράμματος του Δήμου Αθηναίων για όλη την πόλη».