Την πρωτοβουλία του ΕΟΤ «Greece From Home» εξυμνεί ο Τζάστιν Μπαρίσο σε άρθρο που δημοσιοποιήθηκε στο inc.com. Στο άρθρο αρχικά γίνεται αναφορά στη συνέντευξη που έδωσε ο Μπιλ Γκέιτς στον Ντάνιελ Ροθ (editor-in-chief του LinkedIn) την περασμένη εβδομάδα. Απαντώντας σε ερωτήσεις ο Γκέιτς δήλωσε ότι πιστεύει πως κάποιες βιομηχανίες, όπως αυτή του τουρισμού, θα χρειαστούν περισσότερο καιρό να ανταπεξέλθουν. Στην συγκεκριμένη συνέντευξη, δεν έγινε καμία αναφορά στο «Greece From Home».
Όπως αναφέρουν τα Ellinka Hoaxes, o Μπιλ Γκέιτς ΔΕΝ έκανε αναφορά στην πρωτοβουλία «Greece From Home» του ΕΟΤ, διαψεύδοντας τα σχετικά δημοσιεύματα, καθώς η αλήθεια είναι πως πρόκειται για άποψη του Justin Bariso για την πλατφόρμα η οποία δημοσιεύθηκε στο Inc.com. Σύμφωνα με το περιεχόμενο των άρθρων, ο ιδρυτής της Microsoft, έκανε ιδιαίτερη μνεία στην νέα εφαρμογή του ΕΟΤ και την παρουσίασε ως παράδειγμα προς μίμηση.
Στη συνέχεια του άρθρου ο Μπαρίσο καταθέτει την άποψή του για τις εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού. Σε αυτό το σημείο υπάρχει και το απόσπασμα, το οποίο οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες παρουσίασαν ως δήλωση του Gates:
«Και ας επικεντρωθούμε στον τουρισμό- η τουριστική βιομηχανία είναι σίγουρα μία από αυτές που επλήγησαν πιο σκληρά από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να διδαχθείτε από το «Greece From Home», μια λαμπρή πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google. Αυτή η ιστοσελίδα βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: χρησιμοποιεί διαδικτυακό περιεχόμενο για να δημιουργήσει μια σχέση με πιθανούς πελάτες. Μέσα από βίντεο στο YouTube και άλλο περιεχόμενο, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφες σκηνές της φύσης, ακόμα και να κάνουν «περιπατητικές» περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα, βεβαίως, εικονικά».
Όπως αναφέρουν τα Ellinka Hoaxes, o Μπιλ Γκέιτς ΔΕΝ έκανε αναφορά στην πρωτοβουλία «Greece From Home» του ΕΟΤ, διαψεύδοντας τα σχετικά δημοσιεύματα, καθώς η αλήθεια είναι πως πρόκειται για άποψη του Justin Bariso για την πλατφόρμα η οποία δημοσιεύθηκε στο Inc.com. Σύμφωνα με το περιεχόμενο των άρθρων, ο ιδρυτής της Microsoft, έκανε ιδιαίτερη μνεία στην νέα εφαρμογή του ΕΟΤ και την παρουσίασε ως παράδειγμα προς μίμηση.
Στη συνέχεια του άρθρου ο Μπαρίσο καταθέτει την άποψή του για τις εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού. Σε αυτό το σημείο υπάρχει και το απόσπασμα, το οποίο οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες παρουσίασαν ως δήλωση του Gates:
«Και ας επικεντρωθούμε στον τουρισμό- η τουριστική βιομηχανία είναι σίγουρα μία από αυτές που επλήγησαν πιο σκληρά από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να διδαχθείτε από το «Greece From Home», μια λαμπρή πρωτοβουλία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google. Αυτή η ιστοσελίδα βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: χρησιμοποιεί διαδικτυακό περιεχόμενο για να δημιουργήσει μια σχέση με πιθανούς πελάτες. Μέσα από βίντεο στο YouTube και άλλο περιεχόμενο, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφες σκηνές της φύσης, ακόμα και να κάνουν «περιπατητικές» περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα, βεβαίως, εικονικά».