Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) κάνει το πρώτο βήμα της επόμενης μέρας, στοχεύοντας στην επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα βίντεο που προσκαλεί τους θεατές να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης μέσω εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας, προβάλλοντας τα ελκυστικότερα στοιχεία για κάθε δυνητικό επισκέπτη.
Ο ΟΤΘ χτίζει την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης, επικοινωνώντας αυτό το βίντεο σε όλα τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, καθώς και σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί από τον ΟΤΘ σε ταξίδια εξοικείωσης θέτοντας έτσι τις νέες βάσεις στο σενάριο επανεκκίνησης.
Ο ΟΤΘ αναλαμβάνει να συστήσει τη Θεσσαλονίκη και το πνεύμα της, σε όσους δεν την έχουν επισκεφθεί ακόμη, αλλά και να υπενθυμίσει σε όσους την έχουν γνωρίσει, πως επέστρεψαν στις χώρες τους με τις καλύτερες αναμνήσεις.
Ο ΟΤΘ χτίζει την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης, επικοινωνώντας αυτό το βίντεο σε όλα τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, καθώς και σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί από τον ΟΤΘ σε ταξίδια εξοικείωσης θέτοντας έτσι τις νέες βάσεις στο σενάριο επανεκκίνησης.
Ο ΟΤΘ αναλαμβάνει να συστήσει τη Θεσσαλονίκη και το πνεύμα της, σε όσους δεν την έχουν επισκεφθεί ακόμη, αλλά και να υπενθυμίσει σε όσους την έχουν γνωρίσει, πως επέστρεψαν στις χώρες τους με τις καλύτερες αναμνήσεις.