Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και Thessaloniki Convention Bureau, παρουσιάζουν το τελευταίο θεματικό video που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ της Θεσσαλονίκης. Το video, που είναι το έβδομαμίας θεματικής σειράς, αποτελεί εργαλείο για το αποτελεσματικό marketing του προορισμού, που θα είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ τους μήνες μετά την πανδημία του κορωνοϊού.
Με τη δημιουργία του video αυτού ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού, που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το video εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο. Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στο θεατή, σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει κανείς οπωσδήποτε να δοκιμάσει.
Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην Πλατεία Αριστοτέλους και στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία με τα σημερινά δεδομένα παραμένουν κλειστά έως 30 Απριλίου 2020.
Το Thessaloniki Convention Bureau, με την ευκαιρία τονίζει, ότι προετοιμάζεται για να προωθήσει ακόμη δυναμικότερα τη Θεσσαλονίκη στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά.
Με τη δημιουργία του video αυτού ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού, που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το video εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο. Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στο θεατή, σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει κανείς οπωσδήποτε να δοκιμάσει.
Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην Πλατεία Αριστοτέλους και στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία με τα σημερινά δεδομένα παραμένουν κλειστά έως 30 Απριλίου 2020.
Το Thessaloniki Convention Bureau, με την ευκαιρία τονίζει, ότι προετοιμάζεται για να προωθήσει ακόμη δυναμικότερα τη Θεσσαλονίκη στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά.