Monday, 06 May 2024, 01:56

Αθήνα: 16°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Δύο ξενοδοχεία στη Ρόδο στο στόχαστρο της Blackstone

    Δύο ξενοδοχεία στη Ρόδο στο στόχαστρο της Blackstone

    Σε κρούση για την εξαγορά δύο ξενοδοχειακών μονάδων στη Ρόδο έχει προχωρήσει ο επενδυτικός όμιλος Blackstone, ο οποίος επιθυμεί να ενισχύσει την παρουσία του στον τομέα της φιλοξενίας στην Ελλάδα, εν όψει και της επικείμενης θερινής περιόδου. Πρόκειται για τις μονάδες Amillia Mare και Paradise Village, συνολικής δυναμικότητας 1.600 κλινών, οι οποίοι είχαν αποκτηθεί προ διετίας από το επίσης αμερικανικό, επενδυτικό fund Η.Ι.G. Capital, που διαθέτει συνολικά κεφάλαια 35 δισ. δολαρίων υπό διαχείριση.

    Ειδικότερα, το H.I.G. Capital είχε αποκτήσει την εταιρεία Τουριστικές Επιχειρήσεις Νότου Α.Ε. (ΤΕΝ Α.Ε.) αντί ποσού που εκτιμάται ότι προσέγγισε τα 70 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από 50 εκατ. ευρώ αφορούσαν στον δανεισμό της εν λόγω ξενοδοχειακής επιχείρησης. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του “Business Daily”, δεν είναι στις άμεσες προθέσεις της H.I.G. Capital να πωλήσει την εν λόγω εταιρεία, ωστόσο εφόσον η πρόταση που υποβάλλει η Blackstone κριθεί ικανοποιητική και επιτρέπει τη δέουσα απόδοση επί της αρχικής επένδυσης, δεν αποκλείεται η στάση της αυτή να διαφοροποιηθεί. Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία έχει εκπονήσει και πλάνο για την ανάπτυξη των δύο μονάδων στη Ρόδο, επομένως είναι προφανές ότι έχει εμπιστοσύνη στις προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης και κερδοφορίας τους.

    H Blackstone είναι σαφές ότι επιχειρεί να ενισχύσει την παρουσία της στην ξενοδοχειακή αγορά, έχοντας σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα, συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ. Η αρχή έγινε με την εξαγορά, τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, πέντε ξενοδοχειακών μονάδων του κυπριακού ομίλου Louis Group, αντί ποσού της τάξεως των 180 εκατ. ευρώ. Η κίνηση αυτή, η οποία υλοποιήθηκε μέσω της Blackstone Real Estate Partners Europe, αφορούσε δύο ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο (Zante Beach και Plagos Beach), δύο στην Κέρκυρα (Corcyra Beach και Grand Hotel) και ενός ακόμα στην Κρήτη (Creta Princess), με τη συνολική τους δυναμικότητα να ανέρχεται σε 1.464 δωμάτια. Με βάση του όρους της συμφωνίας, τα ξενοδοχεία παρέμειναν υπό τη διαχείριση της Louis Group, αλλά με την ιδιοκτησία του να περνά πλέον υπό τη «σκέπη» του τουριστικού βραχίονα της Blackstone, δηλαδή της εταιρείας HIP. Η τελευταία είναι ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στην ευρύτερη περιοχή της Νότιας Ευρώπης, καθώς ελέγχει συνολικά 65 ξενοδοχεία δυναμικότητας 19.019 δωματίων.

    Πλάνα ανάπτυξης της παρουσίας στην Ελλάδα έχει βέβαια και η H.I.G. Capital, η οποία πρόσφατα προχώρησε σε συμφωνία με τον όμιλο ανάπτυξης ακινήτων Dimand Real Estate. Αντικείμενο της εν λόγω συμφωνίας θα είναι η παροχή χρηματοδότησης των νέων έργων ανάπτυξης της ελληνικής εταιρείας, με έμφαση στους τομείς των ξενοδοχειακών ακινήτων, αλλά και των παραθεριστικών/τουριστικών κατοικιών και των γραφείων. Σε πρώτη φάση, ο αμερικανικός επενδυτικός όμιλος θα παράσχει μια ανοικτή γραμμή πίστωσης της τάξεως των 150 εκατ. ευρώ, την οποία θα μπορεί να αξιοποιεί η Dimand Real Estate κατά το δοκούν. Στόχος της διοίκησης της τελευταίας είναι να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία όσον αφορά την κάλυψη των χρηματοδοτικών της αναγκών, προκειμένου με τον τρόπο αυτό, να μπορέσει να αξιοποιήσει όλες τις πιθανές επενδυτικές ευκαιρίες που της παρουσιάζονται αυτήν την περίοδο.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη