Στόχος του εν λόγω προγράμματος, είναι να διατηρήσει η Μήλος το μερίδιο αγοράς που έχει διασφαλίσει μέχρι σήμερα, ώστε να «περιχαρακώσει» την τουριστική περίοδο σε επίπεδο αφίξεων και πληρότητας, να ενισχύσει την παρουσία της τόσο στις υπάρχουσες όσο και σε νέες αγορές εξειδικεύοντας το τουριστικό της προϊόν ώστε να επεκτείνει περαιτέρω το επισκέψιμο διάστημα αλλά και να αναζητήσει τρόπους μεγιστοποίησης των εσόδων και της μέσης παραμονής στρεφόμενη σε ακόμα περισσότερα ποιοτικά στοιχεία των υποψήφιων επισκεπτών του νησιού.
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη δημιουργία σύγχρονης και ελκυστικής ιστοσελίδας, την έκδοση εκθεσιακού εντύπου, τη διοργάνωση ταξιδιών για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες και τη συνεργασία με Γραφείο Συμβούλων Τουριστικής Προβολής.
Τέλος, προγραμματίζεται η υποβολή προτάσεων προβολής μέσω φωτογράφισης στο νησί από καταξιωμένους οίκους μόδας και ομορφιάς με στόχο τη σύνδεση της Μήλου με την Αφροδίτη αλλά και δράσεις για την καλύτερη οργάνωση και προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο Θρησκευτικός, Γεωλογικός, Καταδυτικός, Αλιευτικός και Γαστρονομικός τουρισμός, η ημερήσια κρουαζιέρα και η τέλεση γάμων.
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη δημιουργία σύγχρονης και ελκυστικής ιστοσελίδας, την έκδοση εκθεσιακού εντύπου, τη διοργάνωση ταξιδιών για δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες και τη συνεργασία με Γραφείο Συμβούλων Τουριστικής Προβολής.
Τέλος, προγραμματίζεται η υποβολή προτάσεων προβολής μέσω φωτογράφισης στο νησί από καταξιωμένους οίκους μόδας και ομορφιάς με στόχο τη σύνδεση της Μήλου με την Αφροδίτη αλλά και δράσεις για την καλύτερη οργάνωση και προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως είναι ο Θρησκευτικός, Γεωλογικός, Καταδυτικός, Αλιευτικός και Γαστρονομικός τουρισμός, η ημερήσια κρουαζιέρα και η τέλεση γάμων.