Friday, 22 November 2024, 13:32

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός στην Ινδία

    Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός στην Ινδία

    Το βραβείο του δημοφιλέστερου προορισμού απέσπασε η Ελλάδα στην κορυφαία διεθνή τουριστική έκθεση της Ινδίας Outbound Travel Market (OTM) 2020, που διεξήχθη στη Βομβάη από τις 3 έως τις 5 Φεβρουαρίου. Η διεθνής διάκριση της χώρας μας σε αυτή την πολύ σημαντική αγορά της Ασίας επιβεβαιώνει τις ευοίωνες προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη του εισερχόμενου τουρισμού από την Ινδία, μετά την άνοδο κατά 30% στις αφίξεις Ινδών τουριστών το 2019, αλλά και τις σημαντικές επαφές που είχε κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, για την ενίσχυση των σχέσεων των δύο χωρών στον τομέα του τουρισμού.

    Η τελετή πραγματοποιήθηκε την τελευταία ημέρα της φετινής διοργάνωσης και στη διάρκειά της βραβεύτηκαν εταιρείες, τουριστικά γραφεία και Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού για τη συνεισφορά και το έργο τους.

    Τη βράβευση έκανε ο γενικός γραμματέας Τουρισμού της Ινδίας, Yogendra Tripathi, ενώ το ελληνικό βραβείο παρέλαβε, εκ μέρους του ΕΟΤ, η προϊσταμένη του Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων και Παραγωγών του Οργανισμού, κα Ελευθερία Φίλη.

    Ο ΕΟΤ συμμετείχε, για μία ακόμη χρονιά, στην ΟΤΜ 2020 με πέντε συνεκθέτες (ΗΑΤΤΑ, τουριστικά πρακτορεία και ξενοδοχειακές μονάδες), ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι την πρώτη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε με ξεχωριστή επιτυχία ειδική εκδήλωση για την αναλυτική παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος (destination presentation) από την κα Φίλη.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη