Το Υπουργείο Τουρισμού συστήνει Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού υπό τον Στηβ Βρανάκη, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.
Εκτός του Στηβ Βρανάκη στην Ομάδα Εργασίας «Branding» συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου και η Ελευθερία Φίλη.
Οι θεμελιώδεις στόχοι της Ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της χώρας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.
Παράλληλα η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.
Τέλος, στις αρμοδιότητες της Ομάδας Εργασίας συγκαταλέγονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό.
Εκτός του Στηβ Βρανάκη στην Ομάδα Εργασίας «Branding» συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου και η Ελευθερία Φίλη.
Οι θεμελιώδεις στόχοι της Ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της χώρας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.
Παράλληλα η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.
Τέλος, στις αρμοδιότητες της Ομάδας Εργασίας συγκαταλέγονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό.