Saturday, 23 November 2024, 06:50

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Αλλάζουν στέγη υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ

    Αλλάζουν στέγη υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ

    Η ηγεσία του υπουργείου προωθεί tη μετεγκατάσταση του υπουργείου Τουρισμού αλλά και του ΕΟΤ στο ίδιο κτήριο, με στόχο την εξοικονόμηση κόστους αλλά και την έμπρακτη συμβολή του υπουργείου στην αναβάθμιση της πλατείας Ομονοίας.

    Το κτήριο που εξετάζεται είναι το ιστορικό ξενοδοχείο Ambassadeur επί της οδού Σωκράτους στην Ομόνοια. Πρόκειται για ακίνητο συνολικής επιφάνειας 10.247,01 τ.μ. που αποτελείται από 2 υπόγεια, ισόγειο, τμήμα ημιωρόφου, 8 ορόφους και δώμα και εδράζεται επί γηπέδου συνολικής επιφάνειας 2.363,94 τ.μ. . Το ξενοδοχείο δυναμικότητας 200 δωματίων κατασκευάστηκε το έτος 1961 και λειτουργούσε έτσι για περίπου 20 έτη. Στη συνέχεια στο κτήριο λειτούργησε το Εφετείο Αθηνών μέχρι το έτος 2000, και έκτοτε παραμένει κενό.

    Το εν λόγω κτήριο ανήκει στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (ΕΤΕΑΠ) και πρότεροι διαγωνισμοί που έχουν λάβει χώρα για την εκμίσθωση του ως ξενοδοχείου 5 αστέρων έχουν αποβεί άκαρποι και λόγω θέσης αλλά και λόγω υψηλού κόστους ανακαίνισης.

    Το συνολικό έργο μετεγκατάστασης και ανακαίνισης αναμένεται να φτάσει στο ποσό των 10 εκατ. ευρώ. Ωστόσο από την μετεγκατάσταση το υπουργείο θα εξοικονομεί από το ενοίκιο 1,8 εκατ. ετησίως, δεδομένης της μείωσης δαπανών που πληρώνονται για την ενοικίαση των γραφείων του ΕΟΤ στην Οδό Τσόχα και του υπουργείου στη Λεωφόρο Αμαλίας.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη