Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του νέου αεροδρομίου της Κρήτης (Καστέλλι), καθώς υπεγράφη η σύμβαση δανειοδότησης της συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). H υπογραφή της σύμβασης έγινε από τον υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Andrew Mc Dowell.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 520 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 180 εκατ. θα προέλθουν από το ελληνικό δημόσιο, το οποίο πέτυχε την εξασφάλιση 28ετούς δανείου από την ΕΤΕπ.
Το νέο αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί στο Καστέλι, 30 χλμ. από το Ηράκλειο, ενώ το υπάρχον θα παύσει να λειτουργεί μόλις τεθεί σε λειτουργία το νέο.
Τα χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου
Το νέο αεροδρόμιο, την κατασκευή και το management του οποίου θα αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την GMR, πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο στο Ηράκλειο, το «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητά του.
Το «Νίκος Καζαντζάκης» είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, καθώς διακίνησε πέρσι σχεδόν 8 εκατ. επιβάτες.
Ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που αναμενόταν όταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο και από τον αριθμό επιβατών που μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς σήμερα.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει αυξημένη λειτουργική δυναμικότητα και θα προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένες υπηρεσίες.
Η κατασκευή του νέου αεροδρομίου του Ηρακλείου αναμένεται να διαρκέσει μία 5ετία. Το έργο θα περιλαμβάνει έναν αυτοκινητόδρομο μήκους 18 χλμ. και οδούς πρόσβασης μήκους 6 χλμ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου είναι τα ακόλουθα:
-1 Διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200m κατηγορίας κατά ICAO 4E,
-1 παράλληλος τροχόδρομος κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους,
-8 συνδετήριοι τροχόδρομοι του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχόδρομο,
-2 συνδετήριοι τροχόδρομοι με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου,
-Χώρος στάθμευσης αεροσκαφών (APRON) συνολικής επιφάνειας 400 στρ.,
-27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας κατά ICAO C και 5+1 θέσεις τύπου MARS κατηγορία κατά ICAO E,
-1 Τερματικό κτίριο Αεροσταθμού (Terminal Building) 5 επιπέδων συνολικής επιφάνειας 72.000 m2, εκ των οποίων τα 13.000m2 χώροι εμπορικών χρήσεων και
-1.100m2 μόνιμοι εκθεσιακοί χώροι,
-11 Κτίρια/Εγκαταστάσεις απαιτήσεων λειτουργίας αεροδρομίου: Πύργος Ελέγχου, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Συντήρησης Αεροδρομίου, Εγκατάστασης εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, Κέντρο ενέργειας, Υποσταθμός 150kV, Δεξαμενές Νερού, Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού, Εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων και ανεφοδιασμού αεροσκαφών μέσω υπόγειου συστήματος Hydrant, Εγκατάσταση συλλογής απορριμμάτων αεροδρομίου,
-Δυνατότητα εξυπηρέτησης των αναγκών πλήρης διοχέτευσης των αστικών αποβλήτων των οικισμών Θραψανού, Αρχάγγελου, Γαλελιανού, Σκλαβεροχωρίου, Ευαγγελισμού, Λιλιανού, Αγίας Παρασκευής, Ρουσοχωρίων στην Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού του Αεροδρομίου,
-Χώροι στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (ΙΧ, Ταξί, Αστικά-Εμπορικά Λεωφορεία),
-Εσωτερικό δίκτυο οδοποιίας,
-Οδός πρόσβασης 2 κλάδων με 4 κυκλικούς κόμβους,
-Χώρος Εμπορικών Χρήσεων επιφάνειας 400 στρ.
Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του νέου αεροδρομίου της Κρήτης (Καστέλλι), καθώς υπεγράφη η σύμβαση δανειοδότησης της συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). H υπογραφή της σύμβασης έγινε από τον υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Andrew Mc Dowell.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 520 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 180 εκατ. θα προέλθουν από το ελληνικό δημόσιο, το οποίο πέτυχε την εξασφάλιση 28ετούς δανείου από την ΕΤΕπ.
Το νέο αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί στο Καστέλι, 30 χλμ. από το Ηράκλειο, ενώ το υπάρχον θα παύσει να λειτουργεί μόλις τεθεί σε λειτουργία το νέο.
Τα χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου
Το νέο αεροδρόμιο, την κατασκευή και το management του οποίου θα αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την GMR, πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο στο Ηράκλειο, το «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητά του.
Το «Νίκος Καζαντζάκης» είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, καθώς διακίνησε πέρσι σχεδόν 8 εκατ. επιβάτες.
Ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που αναμενόταν όταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο και από τον αριθμό επιβατών που μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς σήμερα.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει αυξημένη λειτουργική δυναμικότητα και θα προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένες υπηρεσίες.
Η κατασκευή του νέου αεροδρομίου του Ηρακλείου αναμένεται να διαρκέσει μία 5ετία. Το έργο θα περιλαμβάνει έναν αυτοκινητόδρομο μήκους 18 χλμ. και οδούς πρόσβασης μήκους 6 χλμ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου είναι τα ακόλουθα:
-1 Διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200m κατηγορίας κατά ICAO 4E,
-1 παράλληλος τροχόδρομος κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους,
-8 συνδετήριοι τροχόδρομοι του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχόδρομο,
-2 συνδετήριοι τροχόδρομοι με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου,
-Χώρος στάθμευσης αεροσκαφών (APRON) συνολικής επιφάνειας 400 στρ.,
-27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας κατά ICAO C και 5+1 θέσεις τύπου MARS κατηγορία κατά ICAO E,
-1 Τερματικό κτίριο Αεροσταθμού (Terminal Building) 5 επιπέδων συνολικής επιφάνειας 72.000 m2, εκ των οποίων τα 13.000m2 χώροι εμπορικών χρήσεων και
-1.100m2 μόνιμοι εκθεσιακοί χώροι,
-11 Κτίρια/Εγκαταστάσεις απαιτήσεων λειτουργίας αεροδρομίου: Πύργος Ελέγχου, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Συντήρησης Αεροδρομίου, Εγκατάστασης εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, Κέντρο ενέργειας, Υποσταθμός 150kV, Δεξαμενές Νερού, Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού, Εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων και ανεφοδιασμού αεροσκαφών μέσω υπόγειου συστήματος Hydrant, Εγκατάσταση συλλογής απορριμμάτων αεροδρομίου,
-Δυνατότητα εξυπηρέτησης των αναγκών πλήρης διοχέτευσης των αστικών αποβλήτων των οικισμών Θραψανού, Αρχάγγελου, Γαλελιανού, Σκλαβεροχωρίου, Ευαγγελισμού, Λιλιανού, Αγίας Παρασκευής, Ρουσοχωρίων στην Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού του Αεροδρομίου,
-Χώροι στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (ΙΧ, Ταξί, Αστικά-Εμπορικά Λεωφορεία),
-Εσωτερικό δίκτυο οδοποιίας,
-Οδός πρόσβασης 2 κλάδων με 4 κυκλικούς κόμβους,
-Χώρος Εμπορικών Χρήσεων επιφάνειας 400 στρ.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 520 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 180 εκατ. θα προέλθουν από το ελληνικό δημόσιο, το οποίο πέτυχε την εξασφάλιση 28ετούς δανείου από την ΕΤΕπ.
Το νέο αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί στο Καστέλι, 30 χλμ. από το Ηράκλειο, ενώ το υπάρχον θα παύσει να λειτουργεί μόλις τεθεί σε λειτουργία το νέο.
Τα χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου
Το νέο αεροδρόμιο, την κατασκευή και το management του οποίου θα αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την GMR, πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο στο Ηράκλειο, το «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητά του.
Το «Νίκος Καζαντζάκης» είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, καθώς διακίνησε πέρσι σχεδόν 8 εκατ. επιβάτες.
Ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που αναμενόταν όταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο και από τον αριθμό επιβατών που μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς σήμερα.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει αυξημένη λειτουργική δυναμικότητα και θα προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένες υπηρεσίες.
Η κατασκευή του νέου αεροδρομίου του Ηρακλείου αναμένεται να διαρκέσει μία 5ετία. Το έργο θα περιλαμβάνει έναν αυτοκινητόδρομο μήκους 18 χλμ. και οδούς πρόσβασης μήκους 6 χλμ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου είναι τα ακόλουθα:
-1 Διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200m κατηγορίας κατά ICAO 4E,
-1 παράλληλος τροχόδρομος κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους,
-8 συνδετήριοι τροχόδρομοι του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχόδρομο,
-2 συνδετήριοι τροχόδρομοι με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου,
-Χώρος στάθμευσης αεροσκαφών (APRON) συνολικής επιφάνειας 400 στρ.,
-27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας κατά ICAO C και 5+1 θέσεις τύπου MARS κατηγορία κατά ICAO E,
-1 Τερματικό κτίριο Αεροσταθμού (Terminal Building) 5 επιπέδων συνολικής επιφάνειας 72.000 m2, εκ των οποίων τα 13.000m2 χώροι εμπορικών χρήσεων και
-1.100m2 μόνιμοι εκθεσιακοί χώροι,
-11 Κτίρια/Εγκαταστάσεις απαιτήσεων λειτουργίας αεροδρομίου: Πύργος Ελέγχου, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Συντήρησης Αεροδρομίου, Εγκατάστασης εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, Κέντρο ενέργειας, Υποσταθμός 150kV, Δεξαμενές Νερού, Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού, Εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων και ανεφοδιασμού αεροσκαφών μέσω υπόγειου συστήματος Hydrant, Εγκατάσταση συλλογής απορριμμάτων αεροδρομίου,
-Δυνατότητα εξυπηρέτησης των αναγκών πλήρης διοχέτευσης των αστικών αποβλήτων των οικισμών Θραψανού, Αρχάγγελου, Γαλελιανού, Σκλαβεροχωρίου, Ευαγγελισμού, Λιλιανού, Αγίας Παρασκευής, Ρουσοχωρίων στην Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού του Αεροδρομίου,
-Χώροι στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (ΙΧ, Ταξί, Αστικά-Εμπορικά Λεωφορεία),
-Εσωτερικό δίκτυο οδοποιίας,
-Οδός πρόσβασης 2 κλάδων με 4 κυκλικούς κόμβους,
-Χώρος Εμπορικών Χρήσεων επιφάνειας 400 στρ.
Ξεκινούν οι εργασίες κατασκευής του νέου αεροδρομίου της Κρήτης (Καστέλλι), καθώς υπεγράφη η σύμβαση δανειοδότησης της συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). H υπογραφή της σύμβασης έγινε από τον υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Andrew Mc Dowell.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 520 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 180 εκατ. θα προέλθουν από το ελληνικό δημόσιο, το οποίο πέτυχε την εξασφάλιση 28ετούς δανείου από την ΕΤΕπ.
Το νέο αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί στο Καστέλι, 30 χλμ. από το Ηράκλειο, ενώ το υπάρχον θα παύσει να λειτουργεί μόλις τεθεί σε λειτουργία το νέο.
Τα χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου
Το νέο αεροδρόμιο, την κατασκευή και το management του οποίου θα αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την GMR, πρόκειται να αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο στο Ηράκλειο, το «Νίκος Καζαντζάκης», το οποίο έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητά του.
Το «Νίκος Καζαντζάκης» είναι το 2ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, καθώς διακίνησε πέρσι σχεδόν 8 εκατ. επιβάτες.
Ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που αναμενόταν όταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο και από τον αριθμό επιβατών που μπορούν να εξυπηρετηθούν επαρκώς σήμερα.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει αυξημένη λειτουργική δυναμικότητα και θα προσφέρει στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση και βελτιωμένες υπηρεσίες.
Η κατασκευή του νέου αεροδρομίου του Ηρακλείου αναμένεται να διαρκέσει μία 5ετία. Το έργο θα περιλαμβάνει έναν αυτοκινητόδρομο μήκους 18 χλμ. και οδούς πρόσβασης μήκους 6 χλμ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αεροδρομίου είναι τα ακόλουθα:
-1 Διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης μήκους 3.200m κατηγορίας κατά ICAO 4E,
-1 παράλληλος τροχόδρομος κίνησης αεροσκαφών ίσου μήκους,
-8 συνδετήριοι τροχόδρομοι του διαδρόμου με τον παράλληλο τροχόδρομο,
-2 συνδετήριοι τροχόδρομοι με τον διάδρομο του Στρατιωτικού Αεροδρομίου,
-Χώρος στάθμευσης αεροσκαφών (APRON) συνολικής επιφάνειας 400 στρ.,
-27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών κατηγορίας κατά ICAO C και 5+1 θέσεις τύπου MARS κατηγορία κατά ICAO E,
-1 Τερματικό κτίριο Αεροσταθμού (Terminal Building) 5 επιπέδων συνολικής επιφάνειας 72.000 m2, εκ των οποίων τα 13.000m2 χώροι εμπορικών χρήσεων και
-1.100m2 μόνιμοι εκθεσιακοί χώροι,
-11 Κτίρια/Εγκαταστάσεις απαιτήσεων λειτουργίας αεροδρομίου: Πύργος Ελέγχου, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Συντήρησης Αεροδρομίου, Εγκατάστασης εταιριών επίγειας εξυπηρέτησης, Κέντρο ενέργειας, Υποσταθμός 150kV, Δεξαμενές Νερού, Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού, Εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων και ανεφοδιασμού αεροσκαφών μέσω υπόγειου συστήματος Hydrant, Εγκατάσταση συλλογής απορριμμάτων αεροδρομίου,
-Δυνατότητα εξυπηρέτησης των αναγκών πλήρης διοχέτευσης των αστικών αποβλήτων των οικισμών Θραψανού, Αρχάγγελου, Γαλελιανού, Σκλαβεροχωρίου, Ευαγγελισμού, Λιλιανού, Αγίας Παρασκευής, Ρουσοχωρίων στην Εγκατάσταση Βιολογικού Καθαρισμού του Αεροδρομίου,
-Χώροι στάθμευσης και εξυπηρέτησης οχημάτων (ΙΧ, Ταξί, Αστικά-Εμπορικά Λεωφορεία),
-Εσωτερικό δίκτυο οδοποιίας,
-Οδός πρόσβασης 2 κλάδων με 4 κυκλικούς κόμβους,
-Χώρος Εμπορικών Χρήσεων επιφάνειας 400 στρ.