Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο TRAVEL CHANNEL θα πραγματοποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2020 και το κόστος του θα ξεπεράσει τα 310.000 ευρώ με ΦΠΑ.
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 1400 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο PAN-EMEA TV-TRAVEL CHANNEL και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 700 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο Dmax (UK) και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.
Επιπλέον δωρεάν όφελος:
-Παραγωγή 4 spots των 30” μέχρι το τέλος της καμπάνιας, τα οποία θα παραδοθούν στον ΕΟΤ ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων προς πάσα χρήση του ΕΟΤ, με θεματικές που θα αποφασίσει ο ΕΟΤ. Όλες οι άδειες και τα απαραίτητα στοιχεία θα παρέχονται από τον ΕΟΤ. Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 4,5 μήνες (Ιανουάριος – Μάιος 2020)
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 1400 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο PAN-EMEA TV-TRAVEL CHANNEL και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.
-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 700 spots του ΕΟΤ διάρκειας 30” έκαστο στο Travel Channel, τα οποία θα προβάλλονται στο δίκτυο Dmax (UK) και η προβολή τους θα είναι 60% σε ώρες prime time.
Επιπλέον δωρεάν όφελος:
-Παραγωγή 4 spots των 30” μέχρι το τέλος της καμπάνιας, τα οποία θα παραδοθούν στον ΕΟΤ ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτων προς πάσα χρήση του ΕΟΤ, με θεματικές που θα αποφασίσει ο ΕΟΤ. Όλες οι άδειες και τα απαραίτητα στοιχεία θα παρέχονται από τον ΕΟΤ. Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 4,5 μήνες (Ιανουάριος – Μάιος 2020)