Friday, 22 November 2024, 16:28

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο Skyscanner

    EOT: Διαφημιστικό πρόγραμμα 248.000 ευρώ στο Skyscanner

    Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής συνολικού ποσού που αγγίζει τα 248.000 ευρώ για την ενίσχυση κρατήσεων για το Α’ Εξάμηνο του έτους 2020, στο SKYSCANNER ενέκρινε ο ΕΟΤ.

    Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει τους παρακάτω στόχους:

    1) Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για τους λιγότερο δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νησιά.

    2) Αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα όχι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για την περίοδο της άνοιξης.

    Σε ό,τι αφορά τα διαφημιστικά εργαλεία της καμπάνιας θα αξιοποιηθούν και θα εμπλουτιστούν όσα αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας ειδικότερα:

    -To hub για την Ελλάδα το οποίο θα μεταφραστεί και στα Γαλλικά.
    -Τα content articles, τα διαφημιστικά banners (display,native inline & homepage tile) και τα social media posts τα οποία θα προσαρμοστούν για τη Γαλλική αγορά.
    -Τα highlighter banners τα οποία χρησιμοποιήθηκαν δοκιμαστικά στην καμπάνια του 2019 και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.

    Όλα τα διαφημιστικά εργαλεία θα στοχεύουν σε χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς προορισμούς και σε frequent travellers γενικότερα.

    Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 9.222.676 impressions

    Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία

    Διάρκεια/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της περιόδου Φεβρουαρίου-Μαΐου 2020
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη