Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής συνολικού ποσού που αγγίζει τα 248.000 ευρώ για την ενίσχυση κρατήσεων για το Α’ Εξάμηνο του έτους 2020, στο SKYSCANNER ενέκρινε ο ΕΟΤ.
Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει τους παρακάτω στόχους:
1) Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για τους λιγότερο δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νησιά.
2) Αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα όχι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για την περίοδο της άνοιξης.
Σε ό,τι αφορά τα διαφημιστικά εργαλεία της καμπάνιας θα αξιοποιηθούν και θα εμπλουτιστούν όσα αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας ειδικότερα:
-To hub για την Ελλάδα το οποίο θα μεταφραστεί και στα Γαλλικά.
-Τα content articles, τα διαφημιστικά banners (display,native inline & homepage tile) και τα social media posts τα οποία θα προσαρμοστούν για τη Γαλλική αγορά.
-Τα highlighter banners τα οποία χρησιμοποιήθηκαν δοκιμαστικά στην καμπάνια του 2019 και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.
Όλα τα διαφημιστικά εργαλεία θα στοχεύουν σε χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς προορισμούς και σε frequent travellers γενικότερα.
Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 9.222.676 impressions
Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία
Διάρκεια/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της περιόδου Φεβρουαρίου-Μαΐου 2020
Η διαφημιστική καμπάνια θα έχει τους παρακάτω στόχους:
1) Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας για τους λιγότερο δημοφιλείς Ελληνικούς προορισμούς, τόσο στην ενδοχώρα όσο και στα νησιά.
2) Αύξηση των κρατήσεων για την Ελλάδα όχι μόνο για τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και για την περίοδο της άνοιξης.
Σε ό,τι αφορά τα διαφημιστικά εργαλεία της καμπάνιας θα αξιοποιηθούν και θα εμπλουτιστούν όσα αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας ειδικότερα:
-To hub για την Ελλάδα το οποίο θα μεταφραστεί και στα Γαλλικά.
-Τα content articles, τα διαφημιστικά banners (display,native inline & homepage tile) και τα social media posts τα οποία θα προσαρμοστούν για τη Γαλλική αγορά.
-Τα highlighter banners τα οποία χρησιμοποιήθηκαν δοκιμαστικά στην καμπάνια του 2019 και είχαν πολύ θετικά αποτελέσματα.
Όλα τα διαφημιστικά εργαλεία θα στοχεύουν σε χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς προορισμούς και σε frequent travellers γενικότερα.
Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 9.222.676 impressions
Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία
Διάρκεια/ Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της περιόδου Φεβρουαρίου-Μαΐου 2020