Προς τα τέλη της νέας χρονιάς αναμένεται να ξεκινήσουν την λειτουργία τους τα πέντε γρήγορα τρένα που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να κάνουν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 20 λεπτά.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στο 2022 θα φέρει και τα πρώτα υβριδικά τρένα που θα λειτουργούν με ντίζελ και «ηλεκτρικό ρεύμα ενώ μέσα σε αστικές περιοχές θα κινούνται με μπαταρία για είναι τελείως αθόρυβα».
Όπως ανέφερε ο κ.Τσαλίδης, η εταιρεία θέλει να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του ταξιδιού με το τρένο στη χώρα μας και σε λίγο διάστημα θα προσφέρει εφαρμογή ψυχαγωγίας για τους επιβάτες της, ειδικά διαμορφωμένα meeting rooms για επαγγελματίες που κάνουν τη διαδρομη Αθήνα – Θεσσαλονίκη κ.α. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας – γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-.
Παράλληλα όπως είπε ο κ. Τσαλίδης η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατ. σε εφαρμογές πληροφορικής και μηχανοργάνωσης. Μεταξύ αυτών αναπτύσσεται και ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης εισιτηρίων το οποίο μάλιστα θα δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να κλείνουν και εισιτήρια για άλλα μέσα(όπως αεροπλάνα και πλοία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζεται συνεχώς σε όλα τα επίπεδα το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
Τώρα τις γιορτές θα μπουν δύο ακόμη δρομολόγια υπέρ ταχείας με μια μόνο στάση στη Λάρισα ή το Λιανοκλάδι. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας – γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-.
Ακόμη θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή (app) για την εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και μια αίθουσα ειδικά για τους επιχειρηματίες που επιλέγουν το ταξίδι με το τρένο στην οποία θα τους παρέχονται διάφορες ανέσεις για να εργάζονται παράλληλα. Η νέα γρήγορη γραμμή που καλύπτει τη διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες είναι απολύτως επιτυχημένη είπε.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στο 2022 θα φέρει και τα πρώτα υβριδικά τρένα που θα λειτουργούν με ντίζελ και «ηλεκτρικό ρεύμα ενώ μέσα σε αστικές περιοχές θα κινούνται με μπαταρία για είναι τελείως αθόρυβα».
Όπως ανέφερε ο κ.Τσαλίδης, η εταιρεία θέλει να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του ταξιδιού με το τρένο στη χώρα μας και σε λίγο διάστημα θα προσφέρει εφαρμογή ψυχαγωγίας για τους επιβάτες της, ειδικά διαμορφωμένα meeting rooms για επαγγελματίες που κάνουν τη διαδρομη Αθήνα – Θεσσαλονίκη κ.α. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας – γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-.
Παράλληλα όπως είπε ο κ. Τσαλίδης η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατ. σε εφαρμογές πληροφορικής και μηχανοργάνωσης. Μεταξύ αυτών αναπτύσσεται και ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης εισιτηρίων το οποίο μάλιστα θα δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να κλείνουν και εισιτήρια για άλλα μέσα(όπως αεροπλάνα και πλοία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι εκσυγχρονίζεται συνεχώς σε όλα τα επίπεδα το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη.
Τώρα τις γιορτές θα μπουν δύο ακόμη δρομολόγια υπέρ ταχείας με μια μόνο στάση στη Λάρισα ή το Λιανοκλάδι. Επίσης αναβαθμίζεται το WiFi όπου το επιτρέπει τη δίκτυο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας – γιατί μεγάλο μέρος των περιοχών όπου διέρχεται το τρένο δεν καλύπτεται-.
Ακόμη θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή (app) για την εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και μια αίθουσα ειδικά για τους επιχειρηματίες που επιλέγουν το ταξίδι με το τρένο στην οποία θα τους παρέχονται διάφορες ανέσεις για να εργάζονται παράλληλα. Η νέα γρήγορη γραμμή που καλύπτει τη διαδρομή σε λιγότερο από 4 ώρες είναι απολύτως επιτυχημένη είπε.