Ως το τέλος Δεκεμβρίου ή το πολύ μέσα στον Ιανουάριο, θα γίνει η διοικητική παράδοση του μεγάλου, καινούργιου, επιμηκυμένου προς τη θάλασσα διαδρόμου προσαπογειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία», του 10-28.
Το συγκεκριμένο μεγάλο έργο ανατέθηκε το 2005 στην ανάδοχο κατασκευαστική εταιρεία, έπρεπε να παραδοθεί τον Ιούλιο του 2011 και μετά από διακοπές λόγω τεχνικο-οικονομικών προβλημάτων, παραδίδεται με καθυστέρηση εννέα χρόνων και αφού έχει κοστίσει, με τη συμπληρωματική σύμβαση, 179 εκατ. ευρώ.
Το βασικό κατασκευαστικό έργο της επέκτασης του 10 – 28 είναι έτοιμο από τον Απρίλιο του 2019, αλλά έπρεπε να γίνουν σημαντικά ηλεκτρομηχανολογικά έργα που αφορούν στη λειτουργία του, έργα που αφορούν τη λειτουργία ραδιοβοηθημάτων (ILS 2) και φωτοσήμανσης, που και αυτά πλέον έχουν εγκατασταθεί και είναι σε λειτουργική ετοιμότητα.
Έτσι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» αποκτά ένα μεγάλο διάδρομο μήκους 3,4 χλμ, που θα μπορεί να δεχθεί και αεροσκάφη που εκτελούν υπερατλαντικές πτήσεις.
Το συγκεκριμένο μεγάλο έργο ανατέθηκε το 2005 στην ανάδοχο κατασκευαστική εταιρεία, έπρεπε να παραδοθεί τον Ιούλιο του 2011 και μετά από διακοπές λόγω τεχνικο-οικονομικών προβλημάτων, παραδίδεται με καθυστέρηση εννέα χρόνων και αφού έχει κοστίσει, με τη συμπληρωματική σύμβαση, 179 εκατ. ευρώ.
Το βασικό κατασκευαστικό έργο της επέκτασης του 10 – 28 είναι έτοιμο από τον Απρίλιο του 2019, αλλά έπρεπε να γίνουν σημαντικά ηλεκτρομηχανολογικά έργα που αφορούν στη λειτουργία του, έργα που αφορούν τη λειτουργία ραδιοβοηθημάτων (ILS 2) και φωτοσήμανσης, που και αυτά πλέον έχουν εγκατασταθεί και είναι σε λειτουργική ετοιμότητα.
Έτσι το αεροδρόμιο «Μακεδονία» αποκτά ένα μεγάλο διάδρομο μήκους 3,4 χλμ, που θα μπορεί να δεχθεί και αεροσκάφη που εκτελούν υπερατλαντικές πτήσεις.