Friday, 22 November 2024, 14:43

Αθήνα: 21°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Επανεκκίνηση του τουρισμού της Μαγνησίας

    Επανεκκίνηση του τουρισμού της Μαγνησίας

    Το Επιμελητήριο Μαγνησίας, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη λειτουργία του, διοργάνωσε στις 6-7 και 8 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Vallis στην Αγριά Βόλου στο Αναπτυξιακό Συνέδριο «Μαγνησία 2030». Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκαν θέματα που εντάσσονται στο σχέδιο για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προορισμών, που μεθοδεύει η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού FedHATTA.

    Στην ειδική ενότητα για τον τουρισμό που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης ανέπτυξε τις θέσεις της Ομοσπονδίας όσον αφορά στην αύξηση των τουριστικών ροών και τον καταλυτικό ρόλο των τουριστικών γραφείων, η ομαλή λειτουργία των οποίων αποτελεί συνθήκη για την αναζωογόνηση των ελληνικών τουριστικών προορισμών.

    Η FedHATTA ανέδειξε προβληματισμούς, ανησυχίες και τις προοπτικές για τη δυναμική του τουρισμού την επόμενη ημέρα. Αναφέρθηκε δε στις αδυναμίες της Πολιτείας όσον αφορά την εξυπηρέτηση των αναγκών των τουριστικών επιχειρήσεων.

    «Είναι καιρός, αντί να παρουσιάζεται το φαινόμενο η Πολιτεία να ανταγωνίζεται το έργο των φορέων του τουρισμού, να στηρίξουμε τους ανθρώπους που τον στηρίζουν πραγματικά, σε κλίμα υγιούς συναγωνισμού και όχι σε ανταγωνισμό», υπογράμμισε ο κ. Τσιλίδης.

    Η FedHATTA έλαβε μέρος επίσης σε ημερίδα που διοργανώθηκε την επόμενη ημέρα, με πρωτοβουλία του τομέα Τουρισμού του επιμελητηρίου. Στη συνάντηση αυτή μετείχαν εκπρόσωποι του τουρισμού του Βόλου, του Πηλίου, της Σκιάθου, της Σκοπέλου και της Αλοννήσου, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη δυναμική του διαδικτυακού επαγγελματικού εργαλείου «ΔΩΔΕΚΑ» που έχει αναπτύξει η Ομοσπονδία και αναδεικνύει τόσο σε Έλληνες όσο και σε διεθνείς επαγγελματίες του τουρισμού, το θεματικό τουρισμό στην Ελλάδα, αλλά και τους λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς και τον πολιτισμό τους.

    Ο κ. Τσιλίδης παρουσίασε τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις ανάπτυξης του τουρισμού στη Μαγνησία, δεδομένου του πλούτου που διαθέτει σε φυσικά αξιοθέατα. Επιπλέον, συζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας των επαγγελματιών του τουρισμού με τη FedHATTA για την ανάπτυξη νέων αγορών εισερχόμενου τουρισμού για την περιοχή.

    Ήταν η πρώτη φορά που όλοι οι φορείς του τουρισμού συναντήθηκαν σε ένα κοινό τραπέζι, προκειμένου να αποφασισθεί κοινό σχέδιο δράσεων. Οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν ότι το 2020 θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, road show, networking events, αλλά και άλλες δράσεις - πέρα από συμμετοχή σε εκθέσεις. Τέλος, έγινε πρόταση το Επιμελητήριο Μαγνησίας να φιλοξενήσει την Συνέλευση της FedHATTA στο Βόλο.

    Ο κ. Τσιλίδης τόνισε: «Βρισκόμαστε στην ίδια γραμμή όσον αφορά την ανάγκη όλοι οι φορείς, συντεταγμένα, μέσα από αποκλειστική συνεργασία μεταξύ τους, να αναλαμβάνουν ενέργειες για το καλό του τουρισμού, χωρίς αντιπαραθέσεις μεταξύ διαφορετικών τομέων, καθώς ο τουρισμός είναι και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα ενιαίο σύνολο δραστηριότητας. Η ομοσπονδία θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες οι οποίες έχουν απτά αποτελέσματα στα τουριστικά μεγέθη της χώρας μας, προάγοντας την από κοινού και εξειδικευμένη παρουσίαση κάθε περιοχής σε στοχευμένες χώρες του εξωτερικού, σύμφωνα με τις δυνατότητες του προϊόντος της περιοχής και τις ανάγκες των ξένων αγορών».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη