Στην εορταστική εκδήλωση «Rond Point Schuman Lights UP», που διοργανώθηκε στις 4 Δεκεμβρίου από τη Schuman Square Association στην εμβληματική κεντρική πλατεία Schuman των Βρυξελλών, έλαβε μέρος η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της στοχευμένης επικοινωνιακής πολιτικής του Οργανισμού για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των δράσεων του με το μικρότερο δυνατό κόστος, την ενίσχυση της παρουσίας της Ελλάδας στα βελγικά ΜΜΕ και την αποτελεσματικότερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη βελγική αγορά.
Κατά τη φετινή, τέταρτη, συμμετοχή του στην εκδήλωση αυτή, ο ΕΟΤ προέβαλε ελληνικούς προορισμούς για χειμερινές διακοπές, διανέμοντας σχετικό πληροφοριακό υλικό και προσφέροντας παραδοσιακά γλυκά των Χριστουγέννων από την Καβάλα, σε συνεργασία με τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση “Δημωφέλεια” της πόλης. Η επιλογή της Καβάλας και των τοπικών προϊόντων της είχε ως στόχο την τόνωση των προκρατήσεων για τον συγκεκριμένο προορισμό, μετά και το άνοιγμα της απευθείας πτήσης της TUI fly από τις Βρυξέλλες.
Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν περισσότερα από 1.000 άτομα, μεγάλο μέρος των οποίων ήταν εργαζόμενοι στα ευρωπαϊκά όργανα, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Berlaymont, με τη δράση να έχει ιδιαίτερα θετική απήχηση, καθώς ανταποκρίθηκε απολύτως στην ιδιοσυγκρασία των Βέλγων τουριστών που συνδέουν την επιλογή του προορισμού διακοπών τους με τις γευστικές εμπειρίες.
Κατά τη φετινή, τέταρτη, συμμετοχή του στην εκδήλωση αυτή, ο ΕΟΤ προέβαλε ελληνικούς προορισμούς για χειμερινές διακοπές, διανέμοντας σχετικό πληροφοριακό υλικό και προσφέροντας παραδοσιακά γλυκά των Χριστουγέννων από την Καβάλα, σε συνεργασία με τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση “Δημωφέλεια” της πόλης. Η επιλογή της Καβάλας και των τοπικών προϊόντων της είχε ως στόχο την τόνωση των προκρατήσεων για τον συγκεκριμένο προορισμό, μετά και το άνοιγμα της απευθείας πτήσης της TUI fly από τις Βρυξέλλες.
Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν περισσότερα από 1.000 άτομα, μεγάλο μέρος των οποίων ήταν εργαζόμενοι στα ευρωπαϊκά όργανα, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Berlaymont, με τη δράση να έχει ιδιαίτερα θετική απήχηση, καθώς ανταποκρίθηκε απολύτως στην ιδιοσυγκρασία των Βέλγων τουριστών που συνδέουν την επιλογή του προορισμού διακοπών τους με τις γευστικές εμπειρίες.