Friday, 22 November 2024, 09:25

Αθήνα: 16°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Η τουριστική ανάπτυξη πρέπει να συναντηθεί με το εμπόριο

    Η τουριστική ανάπτυξη πρέπει να συναντηθεί με το εμπόριο

    Ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας παρευρέθηκε στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), , μετά από πρόσκληση του Προέδρου, κ. Γιώργου Καρανίκα και του Γενικού Γραμματέα, κ. Νίκου Μπόνη. Το παρών έδωσαν και πρόεδροι και εκπρόσωποι από εμπορικούς συλλόγους της Ελλάδος.

    Ο Υφυπουργός επεσήμανε ότι πρέπει να υπάρξει σύγκλιση του δείκτη του κύκλου εργασιών του Εμπορίου με τον αντίστοιχο του Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι η ΕΣΕΕ θα πρέπει να έχει ρόλο στρατηγικού εταίρου στον εθνικό σχεδιασμό για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας, η οποία πρέπει να είναι συνδεδεμένη με τον εμπορικό κόσμο.

    Ακόμη, αναφέρθηκε στα Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου (Open Mall) που συνδέονται με αστικές αναπλάσεις και μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης για τους επισκέπτες μας και στις κοινές δράσεις προώθησης προκειμένου να ενισχυθεί η τοπική αγορά στις τουριστικές περιοχές.

    Έκανε λόγο για τη διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα και τη μεταποίηση, τονίζοντας ότι τα τοπικά προϊόντα πρέπει να αποτελούν μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας, να γίνουν αναπόσπαστο μέρος του τουριστικού μας προϊόντος.

    Ο κ. Κόνσολας μίλησε και για τη διαφοροποίηση και μετεξέλιξη του all inclusive με clusters επιχειρηματικών συνεργασιών, που θα ενισχύσουν το εμπόριο και θα περιλαμβάνουν ξενοδοχεία και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, εμπορικές επιχειρήσεις και άλλες παραγωγικές μονάδες. Ένα νέο προϊόν για τον τουρισμό μας, θα είναι το πακέτο διαμονής να περιλαμβάνει και άλλες υπηρεσίες έξω από το ξενοδοχείο.

    Τέλος, πρότεινε κοινές ερευνητικές δραστηριότητες ανάμεσα στο Υπουργείο Τουρισμού και την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, προκειμένου να βελτιωθούν οι παροχές και η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων, καθώς και να αναδειχθούν τα ποιοτικά στοιχεία του τουρισμού μας, οι καταναλωτικές ανάγκες και οι συνήθειες των επισκεπτών μας.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη