Saturday, 23 November 2024, 03:20

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Φουλ τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για την Πρωτοχρονιά

    Φουλ τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για την Πρωτοχρονιά

    Θετικά είναι τα εορταστικά μηνύματα για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης αφού οι προκρατήσεις δείχνουν μέσες πληρότητες για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά στα περυσινά ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ ειδικά για το διήμερο της Πρωτοχρονιάς, τα ξενοδοχεία του κέντρου θα είναι φουλ, με πληρότητες 100%.

    Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Ανδρέας Μανδρίνος ανέφερε ότι οι μέσες πληρότητες για το διήμερο των Χριστουγέννων υπολογίζονται στο 65%-70% και, για το διήμερο της Πρωτοχρονιάς στο 80%-85%, ποσοστά μειώνονται κάπως από τα περιφερειακά ξενοδοχεία καθώς τις ημέρες των γιορτών όλοι οι επισκέπτες θέλουν να μένουν σε ξενοδοχεία του κέντρου.

    Θετικά για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της πόλης θα λειτουργήσει το ότι Χριστούγεννα όπως και Πρωτοχρονιά, «πέφτουν» μεσοβδόμαδα, χωρίς να μεσολαβούν ενδιάμεσα πολλές εργάσιμες ημέρες. Σύμφωνα με τον κ. Μανδρίνο, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να επικρατήσουν χαλαρότεροι ρυθμοί στις δραστηριότητες που δεν σχετίζονται στενά με την αγορά και τον τουρισμό, οπότε και αναμένεται να ωφεληθούν τα ξενοδοχεία και τα Σαββατοκύριακα, ενδιάμεσα των μεγάλων γιορτών.

    Αυτές τις ημέρες των γιορτών οι εποχικοί επισκέπτες και τουρίστες στη Θεσσαλονίκη, είναι μοιρασμένοι, μισοί Έλληνες από άλλες περιοχές της χώρας και μισοί αλλοδαποί, οι περισσότεροι από τα γύρω Βαλκανικά κράτη. Οι ξένοι δε τουρίστες, δεν δείχνουν να επηρεάζονται στο παραμικρό από το ότι οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς είναι μεσοβδόμαδα.

    Η τουριστική κίνηση κατά τις γιορτές θα βοηθηθεί από το γεγονός ότι θα στολιστεί περισσότερο όλο το κέντρο της πόλης χωρίς να δίνεται μόνο βαρύτητα στην Πλατεία Αριστοτέλους.

    Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις των επισκεπτών για συγκεκριμένες κατηγορίες ξενοδοχείων, αυτές δεν στρέφονται περισσότερο στις επιχειρήσεις υψηλότερων κατηγοριών που βεβαίως διαθέτουν εστιατόρια και μεγάλες σάλες στις οποίες οργανώνονται ρεβεγιόν. Οι πελάτες επιλέγουν ξενοδοχεία με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες, ενώ οι χώροι εστίασης και ψυχαγωγίες στη Θεσσαλονίκη επαρκούν για να καλύψουν τη ζήτηση υπηρεσιών κατά τις ημέρες των γιορτών.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη