Friday, 22 November 2024, 01:20

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Σύμπραξη για την τουριστική προβολή των Χανίων

    Σύμπραξη για την τουριστική προβολή των Χανίων

    Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», παρουσίασε την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 το πρόγραμμα δράσεων για την προβολή της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων.

    Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής, καθώς και πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού τομέα.

    Έπειτα από τρία χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.

    Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά»,έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.

    Το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:

    1. Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας την πληθώρα των εμπειριών που προσφέρουν τα Χανιά δημιουργήθηκαν συνολικά τέσσερα Videos, με γυρίσματα που πραγματοποιηθήκαν στον προορισμό και πρωτότυπη μουσική επένδυση που γράφτηκε αποκλειστικά για τα video.
    2. Προβολή εκδηλώσεων των Χανίων: στο ειδικά σχεδιασμένο eventcalendar που φιλοξενείται στο Discovergreece.com, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς αναδεικνύοντας την πόλη των Χανίων αλλά και λιγότερο γνωστών προορισμών και χωριών.
    3. Ψηφιακή καμπάνια: Για μια εβδομάδα, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο cinematographer Μανώλης Αρμουτάκης ταξίδεψε στα Χανιά και μέσα από τα SocialMedia του Discovergreece.com «ταξίδεψε» το ταξιδιωτικό κοινό στον προορισμό και ανέδειξε τις βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Παράλληλα, το δεύτερο «κύμα» ψηφιακής προβολής του προορισμού μέσα από το Discovergreece.com και το οικοσύστημα του, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
    4. Ενέργειες δημοσιότητας: έναομαδικό ταξίδι με τέσσερις bloggersκαι οκτώ (8) individualmedia&bloggersταξίδια από οκτώ(8)στοχευμένες αγορέςανέδειξαν τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία, το φυσικό τοπίο αλλά και τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη