Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», παρουσίασε την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 το πρόγραμμα δράσεων για την προβολή της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής, καθώς και πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού τομέα.
Έπειτα από τρία χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.
Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά»,έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
Το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, Αντιπεριφερειάρχης Χανίων Νίκος Καλογερής, καθώς και πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού τομέα.
Έπειτα από τρία χρόνια συνεχούς και επιτυχημένης συνεργασίας με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων η Marketing Greece προχώρησε στη δημιουργία της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά» με τις Fraport Greece, AEGEAN και Eurobank να ανταποκρίνονται θετικά στο κάλεσμα της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα νέο δυναμικό μοντέλο συνεργασίας.
Μέσα από στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις, το πρόγραμμα προβολής της «Σύμπραξης Τουρισμού για τα Χανιά»,έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπειριών που υποστηρίζουν την επίσκεψη στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και εκτός καλοκαιρινής σεζόν, λειτουργώντας υποστηρικτικά στην διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.
Το πρόγραμμα δράσεων της ευρύτερης περιοχής των Χανίων, περιλαμβάνει:
- Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας την πληθώρα των εμπειριών που προσφέρουν τα Χανιά δημιουργήθηκαν συνολικά τέσσερα Videos, με γυρίσματα που πραγματοποιηθήκαν στον προορισμό και πρωτότυπη μουσική επένδυση που γράφτηκε αποκλειστικά για τα video.
- Προβολή εκδηλώσεων των Χανίων: στο ειδικά σχεδιασμένο eventcalendar που φιλοξενείται στο Discovergreece.com, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς αναδεικνύοντας την πόλη των Χανίων αλλά και λιγότερο γνωστών προορισμών και χωριών.
- Ψηφιακή καμπάνια: Για μια εβδομάδα, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο cinematographer Μανώλης Αρμουτάκης ταξίδεψε στα Χανιά και μέσα από τα SocialMedia του Discovergreece.com «ταξίδεψε» το ταξιδιωτικό κοινό στον προορισμό και ανέδειξε τις βιωματικές εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Παράλληλα, το δεύτερο «κύμα» ψηφιακής προβολής του προορισμού μέσα από το Discovergreece.com και το οικοσύστημα του, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.
- Ενέργειες δημοσιότητας: έναομαδικό ταξίδι με τέσσερις bloggersκαι οκτώ (8) individualmedia&bloggersταξίδια από οκτώ(8)στοχευμένες αγορέςανέδειξαν τον τρόπο ζωής, τη γαστρονομία, το φυσικό τοπίο αλλά και τις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός