Κατά τη φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση συνεδριακού τουρισμού IBTM 2019, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας (19-21 Νοεμβρίου 2019) φάνηκε το ενδιαφέρον για τις πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Thessaloniki Convention Bureau ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια ισχυρή παρουσία σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις B2B networking και group presentations σε επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων, συναντήσεων και εκδηλώσεων της εγχώριας και διεθνούς αγοράς που ενδιαφέρονται για τον προορισμό. Η ισπανική αγορά θεωρείται μια πολλά υποσχόμενη αγορά και το ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία δύο χρόνια.
Ενδιαφέρον υπήρξε επίσης για τη Θεσσαλονίκη από τις αγορές της Γαλλίας, της Αμερικής και του Ισραήλ χάρη στον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και την ιστορική ταυτότητα της πόλης, ενώ επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διοργάνωση συνεδρίων για μικρότερα γκρουπ ενδιαφέρθηκαν και για τις υπόλοιπες ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να συνδυάσουν και άλλα τουριστικά προϊόντα και δραστηριότητες που προσφέρουν οι περιοχές αυτές, όπως ο οινοτουρισμός και ο πολιτιστικός τουρισμός.
Ακόμη, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σχεδιάζει ταξίδια εξοικείωσης και στοχευμένα εργαστήρια στο συνεδριακό τουρισμό από κοινού με το Thessaloniki Convention Bureau και σε συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό.
Τέλος, οι αφίξεις επιβατών από την Ισπανία στο Aεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης έφθασαν τις 11.500 επισκέπτες μέχρι τον Οκτώβριο του 2019, δηλαδή κυμάνθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα του 2018, ενώ συνολικά οι διεθνείς αφίξεις επιβατών προσέγγισαν τα 4,2 εκατ. άτομα, σημειώνοντας αύξηση 8,2% σε σχέση με το 2018.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Thessaloniki Convention Bureau ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια ισχυρή παρουσία σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις B2B networking και group presentations σε επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων, συναντήσεων και εκδηλώσεων της εγχώριας και διεθνούς αγοράς που ενδιαφέρονται για τον προορισμό. Η ισπανική αγορά θεωρείται μια πολλά υποσχόμενη αγορά και το ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία δύο χρόνια.
Ενδιαφέρον υπήρξε επίσης για τη Θεσσαλονίκη από τις αγορές της Γαλλίας, της Αμερικής και του Ισραήλ χάρη στον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και την ιστορική ταυτότητα της πόλης, ενώ επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διοργάνωση συνεδρίων για μικρότερα γκρουπ ενδιαφέρθηκαν και για τις υπόλοιπες ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να συνδυάσουν και άλλα τουριστικά προϊόντα και δραστηριότητες που προσφέρουν οι περιοχές αυτές, όπως ο οινοτουρισμός και ο πολιτιστικός τουρισμός.
Ακόμη, η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σχεδιάζει ταξίδια εξοικείωσης και στοχευμένα εργαστήρια στο συνεδριακό τουρισμό από κοινού με το Thessaloniki Convention Bureau και σε συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό.
Τέλος, οι αφίξεις επιβατών από την Ισπανία στο Aεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης έφθασαν τις 11.500 επισκέπτες μέχρι τον Οκτώβριο του 2019, δηλαδή κυμάνθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα του 2018, ενώ συνολικά οι διεθνείς αφίξεις επιβατών προσέγγισαν τα 4,2 εκατ. άτομα, σημειώνοντας αύξηση 8,2% σε σχέση με το 2018.