Η Θεσσαλονίκη παρουσιάζεται πλέον, σε παραπάνω από 200.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας Transavia μέχρι και τον Απρίλιο του 2020 σε όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις αλλά και τις πτήσεις τύπου τσάρτερ προς 88 προορισμούς. Αυτό συμβαίνει, διότι, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έβαλε τη Θεσσαλονίκη στα inflight magazines και στα social media της Ολλανδικής αεροπορικής εταιρίας Transavia.
Στο αφιέρωμα προβάλλεται μεταξύ άλλων το ισχυρό χαρτί της πόλης, η τοπική κουζίνα της και αναδεικνύονται οι γεύσεις και τα προϊόντα της περιοχής ενώ οι επιβάτες καλούνται να «ανακαλύψουν τη Θεσσαλονίκη, την πρωτεύουσα της ελληνικής γαστρονομίας».
Στο αφιέρωμα προβάλλεται μεταξύ άλλων το ισχυρό χαρτί της πόλης, η τοπική κουζίνα της και αναδεικνύονται οι γεύσεις και τα προϊόντα της περιοχής ενώ οι επιβάτες καλούνται να «ανακαλύψουν τη Θεσσαλονίκη, την πρωτεύουσα της ελληνικής γαστρονομίας».