Άνοιγμα στην αγορά της Κίνας κάνει ο Δήμος Τήνου. Στο πλαίσιο αυτό, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Ευγενία Αλοιμόνου επισκέφθηκε τα γραφεία Αθηνών του Οργανισμού «MY ODYSSEY» που εξειδικεύεται στην οργάνωση «tailor made» ταξιδιών επιλεγμένων Κινέζων τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.
Στη συνάντηση με την κυρία Σαλώμη Χονδρούλη ,Experience Designer του κινεζικού ταξιδιωτικού οργανισμού, εξετάστηκαν δράσεις προώθησης του νησιού στο πελατολόγιο της εταιρίας οι οποίες θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του Δήμου για το 2020, το οποίο, στο σύνολό του προς όλες τις αγορές ενδιαφέροντος, θα τεθεί σύντομα για έγκριση στην Τουριστική Επιτροπή.
Ο οργανισμός “MY ODYSSEY” με γραφεία στην Αθήνα και στη Σαγκάη ετοιμάζει πακέτα ταξιδιών με βάση τη ζήτηση των πελατών του. Είναι επίσης γνωστός από το «Ελληνικό Σπίτι» που ίδρυσε και λειτουργεί στη Σαγκάη, ένα πολυχώρο πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων για την προβολή της Ελλάδας, το οποίο, πρόσφατα, επισκέφθηκε και ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Επιχειρούμε το άνοιγμα της συγκεκριμένης αγοράς – δήλωσε η κυρία Αλοιμόνου
– με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, έπειτα από τα θετικά αποτελέσματα που ήδη έχουμε επιτύχει, χάρη στο marketing plan , που συστηματικά εφαρμόζουμε, προσεγγίζοντας ειδικές κατηγορίες τουριστών που έχουν ενδιαφέρον για το πλούσιο τουριστικό προϊόν της Τήνου. Για το σκοπό αυτό
– συνέχισε η Αντιδήμαρχος
– δεν αρκούμαστε στις επαφές που πραγματοποιούμε στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών του Δήμου, αλλά προχωράμε με ένα πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών, όπως η δημιουργία εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα που ετοιμάζουμε, στο πλαίσιο του εναρμονισμού στις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις».
Ο οργανισμός «MY ODYSSEY» έχει συνάψει από τον περασμένο Μάιο στρατηγική συμμαχία συνεργασίας με την MTC GROUP.
Στη συνάντηση με την κυρία Σαλώμη Χονδρούλη ,Experience Designer του κινεζικού ταξιδιωτικού οργανισμού, εξετάστηκαν δράσεις προώθησης του νησιού στο πελατολόγιο της εταιρίας οι οποίες θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του Δήμου για το 2020, το οποίο, στο σύνολό του προς όλες τις αγορές ενδιαφέροντος, θα τεθεί σύντομα για έγκριση στην Τουριστική Επιτροπή.
Ο οργανισμός “MY ODYSSEY” με γραφεία στην Αθήνα και στη Σαγκάη ετοιμάζει πακέτα ταξιδιών με βάση τη ζήτηση των πελατών του. Είναι επίσης γνωστός από το «Ελληνικό Σπίτι» που ίδρυσε και λειτουργεί στη Σαγκάη, ένα πολυχώρο πολιτιστικών και άλλων εκδηλώσεων για την προβολή της Ελλάδας, το οποίο, πρόσφατα, επισκέφθηκε και ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Επιχειρούμε το άνοιγμα της συγκεκριμένης αγοράς – δήλωσε η κυρία Αλοιμόνου
– με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, έπειτα από τα θετικά αποτελέσματα που ήδη έχουμε επιτύχει, χάρη στο marketing plan , που συστηματικά εφαρμόζουμε, προσεγγίζοντας ειδικές κατηγορίες τουριστών που έχουν ενδιαφέρον για το πλούσιο τουριστικό προϊόν της Τήνου. Για το σκοπό αυτό
– συνέχισε η Αντιδήμαρχος
– δεν αρκούμαστε στις επαφές που πραγματοποιούμε στο πλαίσιο των εκθεσιακών συμμετοχών του Δήμου, αλλά προχωράμε με ένα πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών, όπως η δημιουργία εφαρμογής στα κινητά τηλέφωνα που ετοιμάζουμε, στο πλαίσιο του εναρμονισμού στις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις».
Ο οργανισμός «MY ODYSSEY» έχει συνάψει από τον περασμένο Μάιο στρατηγική συμμαχία συνεργασίας με την MTC GROUP.