Το τελευταίο έγγραφο που απαιτείται προκειμένου να εκδοθεί η ΚΥΑ που εγκρίνει τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη δημιουργία της μεγάλης μαρίνας στον Μονόλιθο της Σαντορίνης είναι η έγκριση της αρχαιολογίας.
Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο Volcano TV, ο δήμαρχος Θήρας κ. Αντώνης Σιγάλας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες προκειμένου να κατασκευασθεί το έργο με σύμβαση παραχώρησης.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων ενέταξε τον περασμένο Φεβρουάριο το επενδυτικό σχέδιο «Μαρίνα Μονόλιθος Σαντορίνης» στις Διαδικασίες Στρατηγικών Επενδύσεων.
Φορέας του έργου είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θήρας και το συνολικό κόστος φτάνει τα 40 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το πρώτο επενδυτικό σχέδιο δημόσιας στρατηγικής επένδυσης και αφορά στη δημιουργία μαρίνας με δυνατότητα ελλιμενισμού 350 μικρών και μεγάλων σκαφών αναψυχής, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει 120 άμεσες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τη μελέτη λιμενικών έργων, η μαρίνα χωροθετείται από τον προσήνεμο βραχίονα του υφιστάμενου σήμερα λιμενίσκου μέχρι τον νότιο βραχίονα του Μονολίθου, καλύπτοντας μέτωπο ακτής μήκους 350μ περίπου. Το μέτωπο της ακτής από τον βόρειο βραχίονα του Μονόλιθου μέχρι τον λιμενίσκο παραμένει ως έχει, δηλαδή αμμώδης πλαζ για χρήση από το κοινό.
Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξή του στο Volcano TV, ο δήμαρχος Θήρας κ. Αντώνης Σιγάλας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες προκειμένου να κατασκευασθεί το έργο με σύμβαση παραχώρησης.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων ενέταξε τον περασμένο Φεβρουάριο το επενδυτικό σχέδιο «Μαρίνα Μονόλιθος Σαντορίνης» στις Διαδικασίες Στρατηγικών Επενδύσεων.
Φορέας του έργου είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θήρας και το συνολικό κόστος φτάνει τα 40 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το πρώτο επενδυτικό σχέδιο δημόσιας στρατηγικής επένδυσης και αφορά στη δημιουργία μαρίνας με δυνατότητα ελλιμενισμού 350 μικρών και μεγάλων σκαφών αναψυχής, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει 120 άμεσες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τη μελέτη λιμενικών έργων, η μαρίνα χωροθετείται από τον προσήνεμο βραχίονα του υφιστάμενου σήμερα λιμενίσκου μέχρι τον νότιο βραχίονα του Μονολίθου, καλύπτοντας μέτωπο ακτής μήκους 350μ περίπου. Το μέτωπο της ακτής από τον βόρειο βραχίονα του Μονόλιθου μέχρι τον λιμενίσκο παραμένει ως έχει, δηλαδή αμμώδης πλαζ για χρήση από το κοινό.