Η πρωτιά που έχει η χώρα μας στις προτιμήσεις των Αυστριακών τουριστών επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά στις συζητήσεις με τουριστικούς πράκτορες και στελέχη της τουριστικής αγοράς κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων στις πόλεις Βιέννη, Graz, Velden και Linz. Τάση, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και το 2020.
Το Roadshow, με την επωνυμία «Alltours Dinnerpartys Summer 2020», έλαβε χώρα από 25 έως 30 Οκτωβρίου 2019 στη Βιέννη και στις κυριότερες πόλεις της χώρας, με την ενεργή συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας.
Η παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος του Alltours, εστιάστηκε σε ελληνικούς προορισμούς καθώς η Ελλάδα έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των πελατών του αυστριακού tour operator. Θα περιλαμβάνει τους προορισμούς: Κρήτη, Ρόδο, Κω, Ολυμπιακή Ακτή, Χαλκιδική, Κέρκυρα, Σάμο, Θάσο, Μύκονος, Σαντορίνη, Νάξο και Πάρο, ενώ από το 2020 συμπεριλαμβάνεται και η Αθήνα.
Μετά τις εξελίξεις του Thomas Cook, o Alltours ανταποκρινόμενος στην αυξανόμενη ζήτηση ιδίως για ελληνικούς προορισμούς, επεκτείνει το πρόγραμμα του, τόσο σε αριθμό αεροπορικών θέσεων, όσο και ξενοδοχείων που μέχρι πρότινος εκμεταλλεύονταν κατ’ αποκλειστικότητα ο Thomas Cook.
Στις παρουσιάσεις περιλαμβάνονταν Quizz ερωτήσεων προς τους πράκτορες με έπαθλο δώρα και ταξίδια με τις 4 από τις 5 ερωτήσεις να έχουν ως θέμα την Ελλάδα.
Το Roadshow, με την επωνυμία «Alltours Dinnerpartys Summer 2020», έλαβε χώρα από 25 έως 30 Οκτωβρίου 2019 στη Βιέννη και στις κυριότερες πόλεις της χώρας, με την ενεργή συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας.
Η παρουσίαση του καλοκαιρινού προγράμματος του Alltours, εστιάστηκε σε ελληνικούς προορισμούς καθώς η Ελλάδα έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των πελατών του αυστριακού tour operator. Θα περιλαμβάνει τους προορισμούς: Κρήτη, Ρόδο, Κω, Ολυμπιακή Ακτή, Χαλκιδική, Κέρκυρα, Σάμο, Θάσο, Μύκονος, Σαντορίνη, Νάξο και Πάρο, ενώ από το 2020 συμπεριλαμβάνεται και η Αθήνα.
Μετά τις εξελίξεις του Thomas Cook, o Alltours ανταποκρινόμενος στην αυξανόμενη ζήτηση ιδίως για ελληνικούς προορισμούς, επεκτείνει το πρόγραμμα του, τόσο σε αριθμό αεροπορικών θέσεων, όσο και ξενοδοχείων που μέχρι πρότινος εκμεταλλεύονταν κατ’ αποκλειστικότητα ο Thomas Cook.
Στις παρουσιάσεις περιλαμβάνονταν Quizz ερωτήσεων προς τους πράκτορες με έπαθλο δώρα και ταξίδια με τις 4 από τις 5 ερωτήσεις να έχουν ως θέμα την Ελλάδα.