Η καμπάνια «URBAN CENTERS of CENTRAL MACEDONIA, GREECE» αποτελεί μία πρότυπη δράση προβολής που ενσωματώνει στο κλασικό τουριστικό προϊόν καθεμιάς από τις δύο περιοχές που λαμβάνουν μέρος, την αρχιτεκτονική κληρονομιά τους, τη γαστρονομία τους, την ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις τους.
Στη γενέθλια γη του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι κάτοικοι ζουν και εργάζονται απολαμβάνοντας την ποιότητα ζωής που οι ίδιοι δημιουργούν. Οι επισκέπτες καλούνται να συμμετάσχουν στη ζωή των ντόπιων βιώνοντας μία αυθεντική εμπειρία διακοπών μέσα από θρησκευτικές γιορτές, αθλητικές διοργανώσεις, πολιτιστικά φεστιβάλ, αναβιώσεις εθίμων. Ως αποτέλεσμα, ο τουρισμός δε λειτουργεί αποσπασματικά και μεμονωμένα αλλά ενσωματώνει όλους τους τομείς της τοπικής οικονομίας και πολλούς από τους κλάδους των πολιτιστικών φορέων.
Στόχοι της δράσης αποτελούν η προσέλκυση επισκεπτών 365 μέρες το χρόνο με γνώμονα τις εκδηλώσεις ή τις δραστηριότητες που κάθε περιοχή έχει να προτείνει ανά εποχή, η προώθηση λιγότερο γνωστών περιοχών που έχουν παρά ταύτα επαρκέστατη τουριστική υποδομή και κυρίως η άμεση επαφή με τους τοπικούς πληθυσμούς που αποτελούν το σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας κάθε ταξιδιού.
Με την καμπάνια ενθουσιάστηκαμ Αμερικανοί δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι του δικτύου Travel Bloggers Greece, οι οποίοι συμμετείχαν σε δημοσιογραφικές αποστολές που διοργανώθηκαν σε πόλεις και χωριά της Πέλλας και της Χαλκιδικής. Στο πρόσφατο press trip των travel bloggers που έχουν έδρα την Ελλάδα, η TRAINOSE συμμετείχε ως χορηγός, προτείνοντας διαδρομές με τρένο από και προς το σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Το υλικό της παρουσίασης ξεκίνησε ήδη να αποστέλλεται σε αρθρογράφους και επαγγελματίες τουρισμού της Ελλάδας και του εξωτερικού, αποσκοπώντας στην ένταξη της Πέλλας σε πολυήμερα tours και την αύξηση των επισκεπτών στην off season Χαλκιδική. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν η Π.Ε. Χαλκιδικής μέσω του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και η Π.Ε. Πέλλας, ενώ αναμένεται η διεύρυνσή του και σε άλλες Περιφερειακές Ενότητες το 2020. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και υλοποιείται από την PASS PARTOUT – Tourism Marketing.
Στη γενέθλια γη του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι κάτοικοι ζουν και εργάζονται απολαμβάνοντας την ποιότητα ζωής που οι ίδιοι δημιουργούν. Οι επισκέπτες καλούνται να συμμετάσχουν στη ζωή των ντόπιων βιώνοντας μία αυθεντική εμπειρία διακοπών μέσα από θρησκευτικές γιορτές, αθλητικές διοργανώσεις, πολιτιστικά φεστιβάλ, αναβιώσεις εθίμων. Ως αποτέλεσμα, ο τουρισμός δε λειτουργεί αποσπασματικά και μεμονωμένα αλλά ενσωματώνει όλους τους τομείς της τοπικής οικονομίας και πολλούς από τους κλάδους των πολιτιστικών φορέων.
Στόχοι της δράσης αποτελούν η προσέλκυση επισκεπτών 365 μέρες το χρόνο με γνώμονα τις εκδηλώσεις ή τις δραστηριότητες που κάθε περιοχή έχει να προτείνει ανά εποχή, η προώθηση λιγότερο γνωστών περιοχών που έχουν παρά ταύτα επαρκέστατη τουριστική υποδομή και κυρίως η άμεση επαφή με τους τοπικούς πληθυσμούς που αποτελούν το σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας κάθε ταξιδιού.
Με την καμπάνια ενθουσιάστηκαμ Αμερικανοί δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι του δικτύου Travel Bloggers Greece, οι οποίοι συμμετείχαν σε δημοσιογραφικές αποστολές που διοργανώθηκαν σε πόλεις και χωριά της Πέλλας και της Χαλκιδικής. Στο πρόσφατο press trip των travel bloggers που έχουν έδρα την Ελλάδα, η TRAINOSE συμμετείχε ως χορηγός, προτείνοντας διαδρομές με τρένο από και προς το σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Το υλικό της παρουσίασης ξεκίνησε ήδη να αποστέλλεται σε αρθρογράφους και επαγγελματίες τουρισμού της Ελλάδας και του εξωτερικού, αποσκοπώντας στην ένταξη της Πέλλας σε πολυήμερα tours και την αύξηση των επισκεπτών στην off season Χαλκιδική. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν η Π.Ε. Χαλκιδικής μέσω του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και η Π.Ε. Πέλλας, ενώ αναμένεται η διεύρυνσή του και σε άλλες Περιφερειακές Ενότητες το 2020. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και υλοποιείται από την PASS PARTOUT – Tourism Marketing.