Ο ΕΟΤ θα υλοποιήσει πρόγραμμα διαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού στις Κάτω Χώρες, σε διεθνή διαφημιστικά μέσα για προώθηση του τουρισμού, συνολικού ύψους 246.495,14 ευρώ με ΦΠΑ.
Οι διαφημιστικές ενέργειες αυτές, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:
Μέσο: Βlog Travel Valley.nl της εταιρείας Blog Idea Factory. Τέσσερις αναρτήσεις και άρθρα, καθώς και προβολή στα social media.
Μέσο: Ιστοσελίδα cheaptickets.nl της εταιρείας Travix International B.V. Τοποθέτηση banner , δημοσίευση ενός Facebook post και ενός Instagram story, δημοσίευση ενός blog άρθρου και αρθρογραφία για την Ελλάδα σε ενημερωτικό δελτίο που θα σταλεί σε 330.000 ηλεκτρονικές διευθύνσεις.
Μέσο: Ιστοσελίδα enfait.nl της εταιρείας Annemarie van der Ven/ Enfait.nl. Δημοσίευση άρθρων και προβολή στα social media.
Μέσο: Ιστοσελίδα Zin.nl της εταιρείας New Skool Media. Διαδικτυακή καμπάνια και αρθρογραφία για την Ελλάδα στα ενημερωτικά δελτία των online περιοδικών Zin.nl & Columbus.nl , δημιουργία σελίδας στο facebook Het Griekse Licht και δημιουργία e-magazine για την Ελλάδα.
Μέσο: Εφημερίδα Luxemburger Wort της εταιρείας Lux Media House, με τη δημοσίευση άρθρου.
Μέσα: Διαδικτυακό περιοδικό e-zine που θα σταλεί στο database των Mice Travel Magazine και Business Traveller, δημοσίευση άρθρων και μίας ολοσέλιδης καταχώρησης στα περιοδικά Mice Travel Magazine και Business Traveller.
Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα διεξαχθούν στα μέσα nu.nl της εταιρείας Sanoma Digital, Margriet της εταιρείας Sanoma Media, στις ιστοσελίδες των εταιρειών Wayne Parker Kent Media, MG Telegraaf Media Groep Roularta Media Group , June.be , ANWB B.V. What about her.nl και WeFlyCheap.nl, καθώς και στο περιοδικό De Morgen της εταιρείας Medialaan NV.
Οι διαφημιστικές ενέργειες αυτές, μεταξύ άλλων έχουν ως εξής:
Μέσο: Βlog Travel Valley.nl της εταιρείας Blog Idea Factory. Τέσσερις αναρτήσεις και άρθρα, καθώς και προβολή στα social media.
Μέσο: Ιστοσελίδα cheaptickets.nl της εταιρείας Travix International B.V. Τοποθέτηση banner , δημοσίευση ενός Facebook post και ενός Instagram story, δημοσίευση ενός blog άρθρου και αρθρογραφία για την Ελλάδα σε ενημερωτικό δελτίο που θα σταλεί σε 330.000 ηλεκτρονικές διευθύνσεις.
Μέσο: Ιστοσελίδα enfait.nl της εταιρείας Annemarie van der Ven/ Enfait.nl. Δημοσίευση άρθρων και προβολή στα social media.
Μέσο: Ιστοσελίδα Zin.nl της εταιρείας New Skool Media. Διαδικτυακή καμπάνια και αρθρογραφία για την Ελλάδα στα ενημερωτικά δελτία των online περιοδικών Zin.nl & Columbus.nl , δημιουργία σελίδας στο facebook Het Griekse Licht και δημιουργία e-magazine για την Ελλάδα.
Μέσο: Εφημερίδα Luxemburger Wort της εταιρείας Lux Media House, με τη δημοσίευση άρθρου.
Μέσα: Διαδικτυακό περιοδικό e-zine που θα σταλεί στο database των Mice Travel Magazine και Business Traveller, δημοσίευση άρθρων και μίας ολοσέλιδης καταχώρησης στα περιοδικά Mice Travel Magazine και Business Traveller.
Παρεμφερείς διαφημιστικές ενέργειες θα διεξαχθούν στα μέσα nu.nl της εταιρείας Sanoma Digital, Margriet της εταιρείας Sanoma Media, στις ιστοσελίδες των εταιρειών Wayne Parker Kent Media, MG Telegraaf Media Groep Roularta Media Group , June.be , ANWB B.V. What about her.nl και WeFlyCheap.nl, καθώς και στο περιοδικό De Morgen της εταιρείας Medialaan NV.