Συνεδρίασε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), με σκοπό την εξέταση του master plan της ΟΛΠ ΑΕ.
Τη συνεδρίαση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι τοπικών φορέων και οργανισμών. Παρουσιάσθηκε και αναλύθηκε από την ΟΛΠ ΑΕ, το επενδυτικό σχέδιο της, για την ανάπτυξη του λιμένα Πειραιά, ύψους 800 εκατ. ευρώ.
Η ΕΣΑΛ εξέτασε διεξοδικά το σχέδιο που πρότεινε η ΟΛΠ ΑΕ και αποφάσισε την έγκριση του συνόλου του έργων του master plan, πλην δύο νέων έργων που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν στην επέκταση των container και car terminal’s.
Για τα δύο αυτά νέα έργα η ΕΣΑΛ, κατόπιν αιτήματος των τοπικών φορέων, αποφάσισε να δοθεί χρόνος για την διατύπωση απόψεων και να επανέλθει εντός δεκαημέρου για την λήψη οριστικής απόφασης επί αυτών.
Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΠ ΑΕ το α’ εξαμήνου 2019ανήλθε σε 70,6 εκατ. ευρώ, έναντι 63,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 11,2% (7,1 εκατ. ευρώ). H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης των προβλητών ΙΙ+ΙΙΙ (+18,6%), των εσόδων από δεξαμενισμούς (+41,2%), και των εσόδων από την κρουαζιέρα (+14,6%).
Τα κέρδη προ φόρων στο εξάμηνο ανέρχονται σε 21,9 εκατ. ευρώ και είναι αυξημένα κατά 17% σε σχέση με τα 18,7 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2018 και τα κέρδη μετά από φόρους ανέρχονται σε 15,9 εκατ. ευρώ, έναντι 13,3 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2018 (μεταβολή + 20%).
Το συνολικό κόστος και οι δαπάνες στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις ανέρχονται σε 49,4 εκατ. ευρώ, έναντι 46 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2019 (+7,3%). Οι αμοιβές προσωπικού που αποτελούν καθοριστικό μέγεθος των λειτουργικών εξόδων κατά το α΄ εξάμηνο του 2019, παρουσίασαν μείωση και ανήλθαν σε 28 εκατ. ευρώ, έναντι 28,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην μείωση του προσωπικού λόγω της χορήγησης κινήτρων εθελούσιας αποχώρησης για όσους εργαζομένους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης.
Τη συνεδρίαση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι τοπικών φορέων και οργανισμών. Παρουσιάσθηκε και αναλύθηκε από την ΟΛΠ ΑΕ, το επενδυτικό σχέδιο της, για την ανάπτυξη του λιμένα Πειραιά, ύψους 800 εκατ. ευρώ.
Η ΕΣΑΛ εξέτασε διεξοδικά το σχέδιο που πρότεινε η ΟΛΠ ΑΕ και αποφάσισε την έγκριση του συνόλου του έργων του master plan, πλην δύο νέων έργων που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν στην επέκταση των container και car terminal’s.
Για τα δύο αυτά νέα έργα η ΕΣΑΛ, κατόπιν αιτήματος των τοπικών φορέων, αποφάσισε να δοθεί χρόνος για την διατύπωση απόψεων και να επανέλθει εντός δεκαημέρου για την λήψη οριστικής απόφασης επί αυτών.
Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΠ ΑΕ το α’ εξαμήνου 2019ανήλθε σε 70,6 εκατ. ευρώ, έναντι 63,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 11,2% (7,1 εκατ. ευρώ). H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης των προβλητών ΙΙ+ΙΙΙ (+18,6%), των εσόδων από δεξαμενισμούς (+41,2%), και των εσόδων από την κρουαζιέρα (+14,6%).
Τα κέρδη προ φόρων στο εξάμηνο ανέρχονται σε 21,9 εκατ. ευρώ και είναι αυξημένα κατά 17% σε σχέση με τα 18,7 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2018 και τα κέρδη μετά από φόρους ανέρχονται σε 15,9 εκατ. ευρώ, έναντι 13,3 εκατ. ευρώ το εξάμηνο του 2018 (μεταβολή + 20%).
Το συνολικό κόστος και οι δαπάνες στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις ανέρχονται σε 49,4 εκατ. ευρώ, έναντι 46 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2019 (+7,3%). Οι αμοιβές προσωπικού που αποτελούν καθοριστικό μέγεθος των λειτουργικών εξόδων κατά το α΄ εξάμηνο του 2019, παρουσίασαν μείωση και ανήλθαν σε 28 εκατ. ευρώ, έναντι 28,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην μείωση του προσωπικού λόγω της χορήγησης κινήτρων εθελούσιας αποχώρησης για όσους εργαζομένους έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης.